کریستوفر مک‌کواری دو سری بعدی ماموریت غیرممکن را می‌سازد

15 January 2019 - 13:33

کارگردان و نویسنده‌ای که دو سری جدید فرنچایز اکشن Mission Impossible (ماموریت غیرممکن)، Rogue Nation و Fallout را ساخته و عملکرد خوبی در باکس‌آفیس داشته، در یک قدمی قرارداد نوشتن و کارگردانی دو سری بعیدی این فرنچایز است. برای خواندن جزئیات خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پروژه‌های جدید هفتمین و هشتمین سری‌های ماموریت غیرممکن هستند و سومین و چهارمین حضور کریستوفر مک‌کواری (Christopher McQuarrie) است.

انتظار می‌رود تام کروز همچون گذشته در نقش اتان هانت، مامور نیروی ماموریت غیرممکن ظاهر شود که از حقه و نقشه و کارکشتگی‌اش برای حفظ صلح و نظم استفاده می‌کند.

مک‌کواری اولین بار با Rogue Nation در سال ۲۰۱۵ وارد این فرنچایز شد و پنجمین سری از این فیلم توانست ۶۸۲ میلیون دلار فروش جهانی داشت و ربکا فرگوسن را بعنوان مهره مهمی معرفی کرد.

مک‌کواری تنها فیلم‌ساز در تاریخ این فرنچایز است که برای ساخت سری دوم، Fallout، بازگشت و توانست ۷۹۱ میلیون دلار بفروشد. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های سالِ استودیو شد و توانست روز یکشنبه جایزه‌ای در مراسم بهترین‌ها از نگاه منتقدین را از آن خود کند.

مک‌کواری بعد از Fallout، مورد تقاضای خیلی از استودیوها قرار گرفت و برادران وارنر سعی داشت او را وارد پروژه‌های دی‌سی کند اما وی تصمیم گرفته کنار دوست و همکارش، کروز، بماند.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.