انتخاب کارگردان فیلم ۱۰Cloverfield Lane برای کارگردانی فیلم Uncharted

15 January 2019 - 17:00

تولید فیلم اقتباسی Uncharted «آنچارتد» محصول کمپانی سونی از روی فرنچایز بازی‌های ویدیویی به همین نام از سر گرفته خواهد شد. چند هفته پس از کناره‌گیری شاون لوی (Shawn Levy) از کارگردانی این فیلم، سونی تصمیم گرفته دن تراختنبرگ (Dan Trachtenberg) را برای کارگردانی آن انتخاب کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تام هالند (Tom Holland) همچنان قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند که توسط کمپانی‌های اطلس اینترتینمنت و آراد پروداکشنز تهیه می‌شود. سونی امیدوار است این آخرین باری باشد که تولید این پروژه به تعویق افتاده است، چون تولید این پروژه چند بار به دلیل تغییر کارگردان به تاخیر افتاده بود. قبل از لوی، ست گوردون (Seth Gordon)، دیوید او. راسل (David O. Russell) و نیل برگر (Neil Burger) تقریبا از سال ۲۰۰۸ تاکنون برای ساخت این پروژه انتخاب شده بودند. در نسخه‌ی او. راسل قرار بود مارک والبرگ (Mark Wahlberg) نقش اصلی فیلم را بازی کند. دلیل اصلی انصراف کارگردان‌ها از این پروژه اختلاف با تهیه‌کنندگان بوده است.

این فیلم قرار نیست داستان بازی‌های محصول ناتی داگ (Naughty Dog) را دنبال کند، بلکه پیش‌درآمدی بر داستان نیتن دریک نواده‌ی کاشف بزرگ سر فرانسیس دریک، یک جوینده گنج است که مهارت‌های دزدی را از طریق استادش سالی یاد گرفته است. آخرین نسخه از فیلمنامه‌ی این فیلم توسط جو کارناهان (Joe Carnahan) نوشته شده است.

تراختنبرگ یکی از دستیاران جی جی آبرامز (J.J. Abrams) بود که با فیلم مهیج و خیلی خوب ۱۰Cloverfield Lane «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد» با بازی جان گودمن (John Goodman) و مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) اولین کارگردانی خود را تجربه کرد. او همچنین کارگردانی یکی از اپیزودهای سریال Black Mirror «آینه سیاه» را برعهده داشته است. فیلم کم‌بودجه‌ی ۱۰Cloverfield Lane محصول کمپانی پارامونت و به تهیه‌کنندگی کمپانی Bad Robot متعلق به آبرامز در باکس‌آفیس داخلی ۷۲ میلیون دلار فروش داشت.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.