تعداد بینندگان فصل سوم True Detective نسبت به فصل دوم کاهش یافته است

15 January 2019 - 17:30

فصل سوم سریال True Detective توسط منتقدین بازگشت به ریشه‌ها نامگذاری شده است، اما تعداد بینندگان قسمت‌های ابتدایی این فصل نسبت به فصل دوم با کاهش زیادی روبرو شده است. فصل سوم این سریال جنایی محصول شبکه HBO با حضور ماهرشالا علی (Mahershala Ali) در نقش اصلی، دوباره معمای قتل جدیدی را بررسی می‌کند، و مانند فصل اول از چند خط زمانی مختلف بهره می‌برد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل اول True Detective موفقیت بزرگی برای HBO بود و این سریال را به پدیده‌ی فرهنگی و مورد علاقه‌ی منتقدین تبدیل کرد. متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) و وودی هارلسون (Woody Harrelson) قدرت ستاره‌بودن خود را وارد سریالی کردند، که پیچش‌های داستانی‌اش باعث شد مخاطبان زیادی جذب آن شوند. اما فصل دوم سریال به شدت ناامیدکننده بود، که از مناطق حومه‌ای جنوبی به لس آنجلس نقل مکان کرده بود، و معمایش آن جذابیتی که معمای فصل اول از آن بهره برد را نداشت.

دو سال پس از اینکه به نظر می‌آمد فصل دوم True Detective باعث شده دیگر این سریال ادامه نداشته باشد، HBO دوباره این سریال را احیا کرد، و منتقدین هم به شدت از آن استقبال کردند. اما تعداد بینندگان قسمت‌های ابتدایی این فصل نشان می‌دهد طرفداران هنوز هم آن‌طور که HBO انتظار داشته جذب سریال نشده‌اند. براساس گزارشی، قسمت اول این فصل ۱.۴ میلیون بیننده داشته که نسبت به ۳.۲ میلیون بیننده‌ای که قسمت اول فصل دوم و ۲.۳ میلیون بیننده‌ای که قسمت اول فصل اول را تماشا کرده بودند رقم پایینی است. همچنین تعداد بینندگان قسمت دوم این فصل هم به ۱.۳ میلیون کاهش یافت.

البته هنوز هم خبرهای خوبی برای True Detective از نظر تعداد بیننده وجود دارد، آن هم به لطف پخش تکرار این قسمت‌ها و سرویس استریم شبکه HBO که باعث شد تعداد بینندگان بیشتری این قسمت‌ها را تماشا کنند. با احتساب آن‌ها، قسمت اول فصل سوم حدود ۲.۳ میلیون بیننده و قسمت دوم حدود ۱.۶ میلیون بیننده داشته است. True Detective در مقایسه با برخی سریال‌های جدید HBO موفق هم عمل کرده است و توانسته رکورد قسمت ابتدایی سریال‌های Sharp Objects «چیزهای تیز» با ۱.۳ میلیون و Big Little Lies «دروغ‌های بزرگ کوچک» با ۱.۱ میلیون را بشکند. هردوی آن سریال‌ها در رسانه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفتند و در مراسم‌های مختلف هم نامزد جوایزی شدند.

صرف‌نظر از اینکه چه نگاهی به این ارقام داشته باشید، قسمت‌های ابتدایی فصل سوم True Detective نشان دادند هنوز هم امیدی به این سریال هست، البته باید دید چه اتفاقاتی در طول این فصل رخ خواهند داد. فصل اول این سریال به یک پدیده‌ی اصیل تبدیل شد که مخاطبان زیادی هم جذب کرد. اگر فصل سوم همان‌طور که منتقدین می‌گویند بازگشتی به ریشه‌ها باشد، ممکن است طی قسمت‌های آینده مخاطبان بیشتری را به خودش جذب کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.