متیو ریس نقش اول ریبوت Perry Mason شد!

15 January 2019 - 23:22

متیو ریس (Matthew Rhys)، نامزد جایزه‌ی گلدن گلوب و برنده‌ی جایزه‌ی امی و بازیگر فیلم The Americans «آمریکایی ها»، قرار است نقش اصلی را در یک سریال از شبکه HBO و به کارگردانی رابرت داونی جونیور  (Robert Downey Jr) که یک ریبوت از Perry Mason است ایفا کند. وبسایت خبری هالیوود ریپورتر این خبر را تایید کرده‌ است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

رابرت داونی جونیور، تهیه‌ی کننده‌ی اجرایی این سریال، در حال حاضر به دنبال یک کارگردان مناسب است. داستان Perry Mason بر اساس شخصیتی ساخته‌ی ارل استنلی گرندر (Erle Stanley Gardner) است. سریال شخصیتی بنام میسن را دنبال می‌کند که در یک آپارتمان اجاره‌ای به همراه همسرش زندگی می‌کند، وی تجربه‌های جنگی‌اش را در فرانسه بازگو می‌کند و فیلم اثرات یک ازدواج ناموفق را به تصویر می‌کشد.

رولین جونز (Rolin Jones)، رون فیتزگرالد (Ron Fitzgerald) نویسندگان فیلم های Boardwalk Empire «امپراطور بردواک» و Friday Night Lights «چراغ های شب جمعه» نویسندگان این فیلم هستند، که در حقیقت آن‌ها جایگزین نیک پیزولاتو (Nic Pizzolatto) نویسنده مشهور آمریکایی شدند، چراکه نیک در حال حاضر روی فصل سوم از سریال True Detective «کاراگاه واقعی» تمرکز دارد. متیو رایس به تولید فیلم نیز می‌پردازد، و رابرت داونی هم به همراه اعضای تیمش که شامل سوزان داونی (Susan Downey) و آماندا بورل (Amanda Burrell) است از عوامل تولید فیلم هستند. ناگفته نماند که رولین جونز و رون فیتزگرالد به عنوان شوررانر فیلم به حساب می‌آیند.

اولین ظهور پری میسن در فیلم The Case of the Velvet Claws در سال ۱۹۳۳ بوده‌ است، که شخصیت یک وکیل جنایی را دارد و تجربه‌هایی از زندگی واقعی‌ گرندر را بازگو می‌کند. سریال Perry Mason که یک مجموعه‌ی اقتباسی برای تلویزیون است، ریموند بور (Raymond Burr) را برای ۹ فصل در نقش اول خودش دید که از سالهای ۱۹۵۷ تا ۱۹۷۳ از CBS پخش میشد و نهایتا سریال جدید Perry Mason، مونت مارخام (Monte Markham) را در نقش اول داشت (اگرچه سریال جدید بعد از تنها ۱۵ قسمت کنسل شد).

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.