اولین تیزر تریلر رسمی مرد عنکبوتی: دور از خانه منتشر شد

15 January 2019 - 22:00

استودیوهای سونی پیکچرز و مارول اولین تیزر تریلر رسمی Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) را منتشر کرد. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تریلر را در قسمت زیر مشاهده کنید.

مدیر استودیو مارول، کوین فایگی (Kevin Feige) قبلا گفته بود این دنباله درباره خروج پیتر پارکر از نیویورک و آغاز ماجراجویی اروپایی او در لندن است که انعکاسی از انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت و انتقام‌جویان ۴ است.
هالند قبلا گفته بود که فیلم سوم نیز در حال ساخت است. این دنباله پیتر پارکر را در سال آخر دبیرستان علوم و تکنولوژی بعد از ماجرای انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت و دنباله امسال تابستان آن نشان می‌دهد که تام هالند نقش مرد عنکبوتی را ایفا می‌کند.

بازیگران مرد عنکبوتی: دور از خانه عبارتند از: تام هالند (Tom Holland) در نقش اسپایدرمن، زندایا (Zendaya) و ماریسا تومی (Marisa Tomei) در نقش ام‌جی و خاله می، جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) در نقش میستریو و مایکل کیتون (Michael Keaton) در نقش آدریان تومز. جی.بی اسموف (J.B. Smoove) و نومان آکار (Numan Acar) در نقش دیمیتری به این پروژه اضافه شدند. طبق گزارشات صورت گرفته، کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders) و ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) نیز در نقش‌های مامورین شیلد، ماریا هیل و نیک فیوری در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

جان واتس (Jon Watts) کارگردان فیلم و کریس مک‌کنا (Chris McKenna) و اریک سامرز (Erik Sommers) نویسندگان این سری هستند. این فیلم ۵ ژوئیه ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۹۸) روی پرده نقره‌ای می‌رود.


منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.