استیون اسپیلبرگ بازیگر نقش ماریا فیلم Wide Side Story را پیدا کرد

15 January 2019 - 22:30

ریچل زگلر (Rachel Zegler) دختر دبیرستانی که ویدئویی از خودش که در آن آهنگ‌های Tonight و Me Siento Hermosa را خوانده، برای فراخوان بازیگری Latinx فرستاده بود، برای اولین بار جلوی دوربین می‌رود تا در نقشی که ناتالی وود در فیلم کلاسیک West Side Story در سال ۱۹۶۱ بازی کرد، ظاهر شود. برای خواندن جزئیات بیشتر در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

زگلر در این مورد اظهار داشته:

خیلی خوشحالم که نقش برجسته‌ی ماریا را در کنار بازیگران فوق‌العاده فیلم بازی می‌کنم. West World Story اولین فیلم موزیکالی بود که با شخصیت اصلی لاتین‌اش دیدم. بعنوان یک کلمبیایی-آمریکایی، خوشحالم این شانس دست داده تا نقشی را بازی کنم که برای جامعه Hispanic خیلی ارزشمند است.

دیگر بازیگران این فیلم کمپانی فاکس عبارتند از: آریانا دوبوس (Ariana DeBose) در نقش آنیتا و دیوید آلورز (David Alvarez) در نقش برناردو، در حالیکه جاش اندرو ریورا (Josh Andres Rivera) نقش چینو را بازی می‌کند. این بازیگرانی به هنرمندانی همچون انسل الگورت (Ansel Elgort) در نقش تونی و ریتا مورنو (Rita Moreno) در نقش والنتینا پیوسته‌اند.

اسپیلبرگ گفته:

وقتی یک سال پیش این فرایند را شروع کردیم، اعلام کردیم بازیگرانی واسه نقش‌های ماریا، آنیتا، برناردو، چینو و Sharks with Latina و Latina نیاز داریم. خیلی خوشحالم که بازیگرانی پیدا کردیم که در جامعه چند وجهی Hispanic آمریکا به شدت بااستعداد هستند. من به استعداد این بازیگران جوان مدیونم و معتقدم انرژی جدید و خارق‌العاده‌ای وارد این فیلم موزیکال می‌کنند.

دوبوس بازیگر نامزد جایزه تونی نیز اعلام داشته:

مفتخرم جا پای زنان برجسته‌ای می‌گذارم که نقش آنیتا را بازی کرده‌اند، مانند چیتا ریورا، و البته ریتا مورنو. من ارتباط عمیقی با آنیتا برقرار کردم که زن قوی اهل پورتو ریکا است که به نیویورک آمد تا شانس‌اش را امتحان کند و خیلی خوشحالم این فرصت دست داد تا با بازیگران فوق‌العاده و تیم خلاقی کار می‌کنم.

آلورز، یکی از سه جوانی که در سال ۲۰۰۹ برای بازی در فیلم Billy Elliot: The Musical نامزد دریافت جایزه تونی شد اظهار داشت:

والدین من از کوبا مهاجرت کردند و با اینکه زبان نمی‌دانستند اما امیدوار بودند زندگی بهتری داشته باشند. می‌دانم تصمیم سختی گرفتند و من این مشکلات را در برناردو دیدم. من از وقتی اولین بار فیلم اصلی را دیدم، آرزوی بازی در این بخش را داشتم و خیلی خوشحالم فرصتی دست داد تا تجربه‌ام را بعنوان یک هنرمند و لاتینی وارد این نقش کنم و با این بازیگران فوق‌العاده کار کنم.

ریورا که اخیرا در تور بین‌المللی همیلتون حضور داشته، افزود:

بازی در West Side Story آرزوی هر هنرمندی است و ساخت این فیلم با این تیم خلاق، شانس بزرگی است. خیلی خوشحالم که می‌توانم در کنار این بازیگران با استعداد، تجربه نیوریکایی خود را وارد کار کنم و مطمئنم پوترو ریکا انعکاسی از خود ما در این پروژه است.

فیلم West Wide Story درباره عشق میان تونی، عضو سابق دسته سفیدها ملقب به Jets و ماریا، خواهر جوانِ رهبر دسته پورتو ریکا است. تونی کاشنر (Tony Kushner) این فیلم را نوشته و لئونارد برنستین (Leonard Bernstein) موسیقی کار را ساخته و استفان سوندهیم (Stephen Sondheim) ترانه‌نویس آهنگ‌ها است.

اسپیلبرگ، کوین مک‌کولام (Kevin McCollum) و کریستی ماکوسکو کریگر (Kristie Macosko Krieger) این فیلم را ساخته و فیلم‌برداری آن امسال تابستان شروع می‌شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.