بازیگران جدیدی به فیلم پیش‌درآمد سریال The Sopranos پیوستند

16 January 2019 - 09:30

جان برنثال (Jon Bernthal)، ویرا فارمیگا (Vera Farmiga)، کوری استول (Corey Stoll) و بیلی مگنوسن (Billy Magnussen) به فیلم پیش‌درآمد سریال The Sopranos «سوپرانوز» به نام The Many Saints of Newark پیوستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم درام در فضای شهر نیوآرک در دهه ۶۰ میلادی، داستان زمانی را دنبال می‌کند که آفریقایی- آمریکایی‌ها و ایتالیایی‌های شهر نیوآرک در حال نبرد با یکدیگر بودند، نبردی که به جنگی تمام‌عیار بین این دو گروه تبدیل شد.

با اینکه جزئیاتی از داستان فیلم مشخص نیست، اما این احتمال وجود دارد که شخصیت‌های سریال The Sopranos در این فیلم حضور داشته باشند. برنثال، فارمیگا، استول و مگنوسن به دیگر بازیگر این فیلم یعنی الساندرو نیوولا (Alessandro Nivola) می‌پیوندند که نقش دیکی مولتی‌سانتی استاد تونی سوپرانوی نوجوان را بازی می‌کند.

آلن تیلور (Alan Taylor) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید چیس (David Chase) سازنده‌ی سریال The Sopranos و لارنس کانر (Lawrence Konner) برعهده دارد. چیس و کانر تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند و نیکول لمبرت (Nicole Lambert) و مارکوس ویسیدی (Marcus Viscidi) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند.

فارمیگا به زودی در فیلم Godzilla: King of the Monsters «گودزیلا: سلطان هیولاها» دیده خواهد شد. برنثال را نیز به زودی در فصل دوم سریال The Punisher «مجازات‌گر» خواهیم دید. استول در سریال‌های تلویزیونی محبوبی مثل House of Cards «خانه پوشالی» و The Strain «دگردیسی» و فیلم‌های Ant-Man «مرد مورچه‌ای» و First Man «اولین انسان» حضور داشته است. او به زودی در سریال درام Ratched محصول نتفلیکس دیده خواهد شد. مگنوسن هم در سال جاری میلادی در فیلم Aladdin «علاءالدین» حضور خواهد داشت.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.