مدس میکلسن: ادامه‌ی سریال Hannibal ممکن است ساخته شود

16 January 2019 - 09:00

مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) بازیگر سریال Hannibal «هانیبال» می‌گوید این سریال هنوز هم به دنبال خانه‌ی جدیدی است، آن هم با وجود اینکه آخرین بار در سال ۲۰۱۵ پخش شده است. Hannibal سریالی ترسناک جنایی محصول شبکه NBC براساس رمان‌هایی نوشته‌ی توماس هریس (Thomas Harris) بود، که مدس میکلسن در آن نقش دکتر هانیبال لکتر و هیو دنسی (Hugh Dancy) در آن نقش ویل گراهام را بازی می‌کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هریس اولین رمان هانیبال خودش را به نام اژدهای سرخ (Red Dragon) در سال ۱۹۸۱ منتشر کرد. در همین حین که انتشار کتاب‌ها ادامه یافت، آن‌ها در چند فیلم مورد اقتباس گرفتند، که اولین آن‌ها فیلم Manhunter با بازی برایان کاکس (Brian Cox) بود. اما معروف‌ترین این فیلم‌ها The Silence of the Lambs «سکوت بره‌ها» محصول سال ۱۹۹۱ است که برنده‌ی ۵ جایزه اسکار شد. سریال Hannibal هم به شدت موردتوجه منتقدین و مخاطبان قرار گرفت و نسخه‌ی جذاب و جدیدی از این قاتل بدنام را به نمایش گذاشت. با این وجود سریال Hannibal پس از سه فصل کنسل شد، اما به نظر می‌آید هنوز امیدی برای فصل چهارم این سریال وجود دارد.

میکلسن در مصاحبه‌ای افشا کرد سریال Hannibal هنوز هم به دنبال شبکه‌ی جدیدی است. میکلسن در این باره گفته است:

به نظرم هنوز هم امیدی برای سریال وجود دارد. البته من چیز خاصی نشنیده‌ام. می‌دانم که برایان (Bryan Fuller سازنده‌ی سریال) هنوز در حال کار روی ایده‌های جدیدی برای این سریال است. همچنین مطمئنم همه‌ی کسانی که قبلا در این سریال حضور داشته‌اند در صورت احیای آن دوباره سر این کار برخواهند گشت.

میکلسن همچنین گفته است فولر قصد دارد حقوق شخصیت‌های The Silence of the Lambs را خریداری کند، چون احتمالا داستان فصل چهارم به این سمت خواهد رفت.

پس از اینکه NBC این سریال را کنسل کرد، این امیدواری وجود داشت که نتفلیکس یا آمازون این سریال را ادامه دهند یا ادامه‌ی سریال به صورت سینمایی منتشر شود، اما پس از گذشت سال‌ها هیچ خبر رسمی از چنین اتفاقی منتشر نشد. فولر همچنین در گذشته گفته بود فصل چهارم Hannibal قرار است این سریال را نوسازی کند، که باعث شده بود طرفداران بیش از پیش از ادامه‌ی سریال ناامید شوند.

اگرچه میکلسن هنوز به بازگشت این سریال امیدوار است، اما این اولین باری نیست که او درباره‌ی بازگشت سریال Hannibal صحبت کرده است. هر دفعه که از او درباره‌ی این سریال سوالی پرسیده می‌شود، میکلسن می‌گوید اگر فولر در پروژه حضور داشته باشد او هم به این سریال بازخواهد گشت. در سال ۲۰۱۶، میکلسن به این نکته اشاره کرد که ممکن است این سریال در آینده تمدید شود، اما جدیدترین اخبار درباره‌ی این سریال در ماه اوت ۲۰۱۷ حاکی از این بود که صحبت‌هایی مبنی بر بازسازی Hannibal صورت گرفته است.

اگرچه ساخت فصل چهارم سریال Hannibal هنوز ممکن است، اما میکلسن و فولر پس از کنسل شدن این سریال به پروژه‌های بزرگتری پیوسته‌اند. فولر به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده به سریال‌های Star Trek: Discovery «پیشتازان فضا: دیسکاوری» و American Gods «خدایان آمریکایی» پیوست، و میکلسن هم در پروژه‌های بلاک‌باستری بزرگی مثل Doctor Strange «دکتر استرنج» و Rogue One: A Star Wars Story «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» حضور داشته است. Hannibal در مدت زمان کوتاهی توانست پایگاه طرفداران بزرگی کسب کند که خود را طرفداران هانیبال (Fannibals) می‌نامیدند. خبر بازگشت Hannibal از طرف میکلسن به این معنا نیست که سریال قطعا بازخواهد گشت، اما هنوز هم برای طرفداران باعث خوشحالی است که فولر به دنبال خانه‌ی جدیدی برای این سریال است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.