اولین نگاه به شخصیت میستریو در فیلم Spider-Man: Far From Home

16 January 2019 - 10:30

حالا که اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» منتشر شده است، در آن شاهد اولین نگاه به شخصیت شرور معروف کامیک‌بوکی به نام میستریو (Mysterio) با بازی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) بودیم. در کامیک‌ها، محبوب‌ترین نسخه از میستریو یک هنرمند جلوه‌های ویژه به نام کوئنتین بک بود که از کیسه‌ی شعبده‌ بازی خودش برای فریب دادن افراد (شامل مرد عنکبوتی) استفاده می‌کرد که باعث می‌شد آن‌ها فکر کنند او قدرتی جادویی دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

شخصیت او تا اواخر تریلر نشان داده نمی‌شود، آن هم پس از قدرت‌نمایی موجود دیگری که به نظر شرور بدنام داستان‌های مرد عنکبوتی یعنی مرد آبی (Hydro-man) است. میستریو پس از ظاهر شدن از میان ابری از دودهای سبز به پیتر پارکر (با بازی تام هالند (Tom Holland)) با لباس شخصی‌اش هشدار می‌دهد که: خودت را درگیر این ماجرا نکن.

سپس میستریو مزین به شنل بنفش و لباس ابرقهرمانی خاص خودش، دو اشعه‌ی سبز از دستانش به سمت یک دشمن پرتاب می‌کند. اگرچه این کار یک قدرت‌نمایی عالی به نظر می‌آید، اما ممکن است این هم از حیله‌های میستریو با استفاده از کیسه‌ی شعبده بازی خودش باشد.

البته قدرت‌های میستریو به همین اشعه‌ها محدود نمی‌شود، و سپس او را در حال پرواز روی ابری از دود سبز و در حال مبارزه با یک دشمن دیگر، که احتمالا مرد آبی است می‌بینیم. این همچنین اولین باری است که میستریو را در حال استفاده از کلاه شبیه تنگ ماهی خودش می‌بینیم.

در نهایت، در تصویری کامل‌تر میستریو را در حال مبارزه با مرد آبی می‌بینیم، اما وقتی یکی دیگر از اشعه‌های سبز خودش را پرتاب می‌کند، نمادی می‌بینیم که خیلی شبیه زمانی است که دکتر استرنج (Doctor Strange) از چشم آگاموتو استفاده می‌کرد. آیا این بدان معناست که میستریو در شعبده‌های ویژه‌ی خودش از موجودات دیگر دنیای سینمایی مارول تقلید می‌کند؟ این احتمالا دقیق‌ترین نظریه باشد. مگر اینکه او توانسته باشد راهی برای کنترل هنرهای عرفانی پیدا کند، یا با وجود اینکه یک انسان فانی است توانسته باشد قدرت یک سنگ بینهایت را آزاد کند.

در فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» بازیگرانی از جمله تام هالند (Tom Holland) در نقش مرد عنکبوتی، زندایا (Zendaya) در نقش ام‌جی، ماریسا تومی (Marisa Tomei) در نقش زن‌عمو می، جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) در نقش میستریو و مایکل کیتون (Michael Keaton) در نقش آدریان تومز/ والچر حضور دارند. جی.بی اسموف (J.B. Smoove) و نومان آکار (Numan Acar) نیز به این پروژه اضافه شدند. همچنین مطمئنیم که ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) در نقش نیک فیوری در این فیلم حضور دارد، که به این معناست که شایعه‌ی حضور کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders) در نقش ماریا هیل در این فیلم هم احتمالا درست است. این فیلم توسط جان واتس (Jon Watts) براساس فیلمنامه‌ای از کریس مک‌کنا (Chris McKenna) و اریک سامرز (Erik Sommers) کارگردانی می‌شود.

فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» در تاریخ ۵ ژوئیه ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.