تصویر لباس طراحی شده برای فلش و سایبورگ در فیلم Batman V Superman منتشر شد

18 September 2016 - 22:00

در دومین فیلم دنیای DC، استودیوی برادران وارنر و زک اسنایدر (Zack Snyder) تصمیم گرفتند که با معرفی تمام قهرمانان لیگ عدالت، هرکدام به اندازه‌ای، در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت»، روند پیشرفت جهان این فیلم‌ها را تسریع ببخشند. این تصمیم که برای مدتی کوتاه باعث برداشته شدن توجهات از دو قهرمان مقابل هم که فیلم در مورد آنها بود، شد، باعث شد تا در عوض لکس لوثر در معرفی شخصیت‌های فلش (ازرا میلر)، آکوامن (جیسون موموا) و سایبورگ (ری فیشر) تاثیر داشته‌باشد. بر خلاف Wonder Woman با بازی گل گادو (Gal Gadot) (که نقش موثری در همین فیلم داشت)، معرفی این سه شخصیت تنها محدود به سه ویدیوی کوتاه شد که توسط لکس لوثر برای معرفی توانایی‌های فرا انسانی‌شان جمع آوری شده‌بود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

معرفی این سه قهرمان از طریق ویدیو که از اعضای لیگ عدالت هستند، روشی نبود که طرفداران انتظار آن را داشته‌باشند. جدا از سکانس «Knightmare» که در آن فلش معرفی شد، معرفی دو قهرمان دیگر تنها محدود به آن ویدیوهای کوتاه شد. نگاه ما به این قهرمان‌ها به دلیل کوتاهی ویدیوها محدود بود، ولی حال با انتشار طراحی دقیق لباس‌های فلش و سایبورگ، می‌توانیم نگاهی مفصل به جزئیات این طرحی‌ها داشته‌باشیم.

۴۵۴۵۴۵

استودیوی Ironhead یکی از پرکار‌ترین استودیوها در هالیوود برای طراحی لباس‌های مخصوص است و با دنیای فیلم‌های ابرقهرمانان نیز غریبه نیست. آنها قبلا در فیلم  Batman V Superman طراحی لباس سوپرمن (هنری کویل)، بتمن (بن افلک) به علاوه فلش و سایبورگ را بر عهده داشته‌اند. حال نیز با انتشار عکسی در حساب اینستاگرام خود، ماکت‌های طراحی شده برای لباس فلش و سایبورگ در این فیلم را به نمایش گذاشتند.

همیشه جذاب است که بتوانیم تلاش‌های انجام شده در پشت صحنه برای ساخت بلاک باسترهای بزرگ را ببینیم و حال نیز با دیدن این عکس‌ها همین حس را داریم. لباس‌های طراحی شده بسیار دقیق و با جزئیات هستند، ولی باعث تعجب است که برادران وارنر این لباس‌ها را مخصوص این فیلم ساخته است. تنها زمانی که فلش در این لباس دیده‌شد مربوط به سکانس Knightmare بود که حتی آنجا نیز لباس کامل به نمایش در نیامد و فقط نیم تنه بالایی دیده شد. لباس فلش قطعا برای نمایش دادن چهره میلر از جلوه‌های ویژه بصری استفاده خواهد کرد، پس دانستن این موضوع که آیا میلر این لباس را می‌پوشد یا نه بسیار جالب خواهد بود.

همین موضوع را در مورد لباس سایبورگ نیز می‌توان گفت. او فقط برای مدت بسیار کوتاه در سکانسش در Batman V Superman به نمایش درآمد، پس تولید چنین لباس کاملی به نظر ضرورت نداشته‌است. به علاوه، ری فیشر برای بازی در فیلم Justice League «لیگ عدالت» از تکنولوژی mo-cap استفاده خواهد کرد، پس بنابراین به لباس فیزیکی برای او به احتمال زیاد هیچوقت نیاز نخواهد بود. این ماکت‌ها صرفا می‌توانند به علت مرجع اصلی برای جلوه‌های ویژه طراحی شده‌باشند، ولی لزوما نیازی به ساخت آنها نبود. جدا از امکان عملی شدن پوشیدن چنین لباس‌هایی، این طراحی‌ها حداقل این امکان را به ما می‌دهند که نگاهی دقیق‌تر به ظاهر ابرقهرمانان در فیلم‌های مختلف داشته باشیم.

فیلم Justice League در تاریخ ۲۶ آبان سال بعد راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.