تریلر سریال The widow: آیا او همه چیز را از دست داده یا در تعقیب یک روح است؟

16 January 2019 - 22:00

آمازون پرایم ویدئو، تریلر رسمی سریال مهیج هشت اپیزودیشان به نام The Widow (بیوه)، با بازی کیت بکینسیل (Kate Beckinsale) و چارلز دنس (Charles Dance) را منتشر کرده است. قرار است سریال در اول ماه مارس پخش شود. شما می‌توانید تریلر آن را در قسمت زیر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

سریال The Widow داستان زنی به نام جورجیا ولز (Georgia Wells)، با بازی بکینسیل، را بازگو می‌کند که از زندگی قبلی‌اش بریده و دیگر آدم سابق نیست. پس از مشاهده همسر سابقش در اخبار، به عقب برمی‌گردد تا با دنیا روبه‌رو شود و تا زمانی‌که حقیقت را در مورد گذشته درنیافته ، بی‌خیال نمی‌شود. این سریال مهیج پراحساس، جورجیا را به اعماق کنگوی آفریقا خواهد برد جایی که هر لحظه با کشف و خطری جدید روبه‌رو می‌شود.

تهیه‌کننده این سریال، الیزا ملور (Eliza Mellor) است؛ و کارگردان آن سم دونوان (Sam Donovan) و اولی بلک‌برن (Olly Blackburn) هستند؛ و توسط تمام رسانه‌های بین‌المللی در سراسر جهان توزیع می‌شود. تولید سریال از سال گذشته در آفریقای جنوبی، ولز، و روتردام آغاز گشته است. این سریال برای نخستین بار از شبکه ITV در انگلستان، و از Prime Video در آمریکا و بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.