تونی کولت به فیلم هیجان‌انگیز Stowaway می‌پیوندد

16 January 2019 - 17:18

اخیرا ورایتی خبری را مبنی بر درخشیدن تونی کولت (Toni Collette) نامزد اسکار و بازیگر فیلم های The Sixth Sense «حس ششم» و Hereditary «ارثی» در کنار بازیگر نامزد اسکار، آنا کندریک (Anna Kendrick) بازیگر انیمیشن Up in the Air «بالای ابر ها» و فیلم A Simple Favor «یک لطف ساده» در یک فیلم هیجان‌انگیز به‌نام Stowaway را تایید کرده‌ است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

تونی کولت برای نقشی که در فیلم حس ششم در سال ۱۹۹۹ داشت، نامزد بهترین نقش مکمل زن اسکار شد. و بعد از آن تونی در سریال‌های تلویزیونی جالبی مانند Hostages «گروگان‌ها»، About a Boy «درباره‌ی یک پسر»، Little miss Sunshine و United States of Tara ظاهر شده‌ است، و سریال‌های تلویزیونی جدیدتر او ‌به‌نام Velvet Buzzsaw از شبکه نتفلیکس و Knives Out و همچنین سریال Unbelievable است.

فیلم Stowaway حول یک ماموریت به سمت مریخ روایت می‌شود، جایی که یک هواپیمای بدون سرنشین باعث آسیب جدی به یک سفینه فضایی می‌شود، و طی آن، یک محقق پزشکی و با استعداد (آنا کندریک)، به همراه دو فرمانده خود که یکی زیست‌شناس کشتی و دیگری (تونی کولت) هستند ، در مقابل آسیب به محیط طبیعی ایستاده‌‌اند.

Stowaway قرار است به کارگردانی جو پنا (Joe Penna) ستاره اسبق یوتیوب (YouTube) که فیلم‌نامه را برای مدت زیادی به همراه دستیارش، رایان موریسون (Ryan Morrison) نوشته است ساخته‌شود. این دو قبلا باهم در فیلمی هیجان‌انگیز به‌نام  Arctic که مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) در آن درخشیده‌است، کار کرده‌اند. فیلم Stowaway پس از نمایش در جشنواره فیلم کن، در سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود. این فیلم دومین همکاری بین XYZ، Penna و Morrison (که به تولید فیلم Arctic هم پرداخته‌ است) خواهد بود.

شایان ذکر است XYZ Films به همراه Rise Pictures و Augenschein Filmproduktion فیلم Stowaway را تهیه خواهند کرد. موریسون هم تهیه کننده‌ی اجرایی آن خواهد بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.