دو بازیگر جدید به سریال The Twilight Zone ساخته‌ی جوردن پیل پیوستند

16 January 2019 - 17:00

دی‌واندا وایز (DeWanda Wise) و جسیکا ویلیامز (Jessica Williams) به سریال The Twilight Zone «منطقه گرگ و میش» ساخته‌ی جوردن پیل (Jordan Peele) پیوستند. این دو در اپیزودی بازی خواهند کرد که در آن همچنین لوسیندا درایزک (Lucinda Dryzek)، جفرسون وایت (Jefferson White) و جاناتان وایتشل (Jonathan Whiteshell) حضور دارند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در این سریال همچنین بازیگرانی از جمله جان چو (John Cho)، سنا لاتان (Sanaa Lathan)، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani)، آدام اسکات (Adam Scott)، الیسون تولمن (Allison Tolman)، گرگ کینیر (Greg Kinnear) و جیکوب ترمبلی (Jacob Tremblay) حضور دارند.

قبلا اعلام شده بود که پیل به عنوان میزبان جدید برنامه در آن حضور خواهد داشت، و به سومین میزبان برنامه تبدیل خواهد بود. میزبان‌های نسخه‌های پیشین این برنامه، رود استرلینگ (Rod Sterlung) نویسنده/ تهیه کننده‌ی افسانه‌ای برای نسخه‌ی اصلی سال‌های ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۴ و فارست ویتاکر (Forest Whitaker) برای نسخه‌ی سال ۲۰۰۲ بودند.

استودیو تلویزیونی CBS این سریال را با همکاری کمپانی فیلمسازی مانکی پاو متعلق به جوردن پیل و کمپانی فیلمسازی سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) به نام Genre Films تهیه خواهد کرد. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال مارکو رامیرز (Marco Ramirez)، وین روزنفلد (Win Rosenfeld)، آدری چان (Audrey Chon)، جوردن پیل و سایمون کینبرگ خواهند بود.

نسخه اصلی سریال The Twilight Zone تماشاگران را به ابعاد دیگری برد؛ نه تنها ابعاد گوناگونی از تصویر و صدا بلکه ابعاد دیگری از ذهن. این سریال روایت سفر به سرزمینی شگفت‌انگیز و خیالی ساخته‌ی راد سرلینگ (Rod Serling) بود که به مدت پنج سال و بین سال‌های ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۴ از شبکه CBS پخش شد. پدرخوانده‌ی سریال‌های علمی/تخیلی، امیدها، ناامیدی‌ها، غرور و تعصبات بشر را به روشی استعاری تصویر کشید که پیاده‌کردن آن با اصول داستانی عملی نبود. در سال ۱۹۸۳ و در پروژه‌ای با بودجه فراوان، استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) نسخه سینمایی این مجموعه را تهیه‌کنندگی کرد که کارگردانانش خود او، جان لندیس (John Landis)، جو دانته (Joe Dante) و جورج میلر (George Miller) بودند. همچنین شبکه CBS در دهه هشتاد میلادی این سریال را در سه فصل و با همکاری ویلیام فریدکن (William Friedkin)، اتم اگویان (Atom Egoyan) و وس کریون (Wes Craven) احیا کرد. در سال ۲۰۰۲ نیز فورست ویتاکر (Forest Whitaker) یک فصل از این سریال را برای شبکه UPN مجری‌گری کرد. برایان سینگر (Bryan Singer) نیز در سال ۲۰۱۲ تلاش کرد این سریال را بسازد و قرار بود تهیه‌کنندگی اجرایی و کارگردانی آن را برعهده داشته باشد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.