پنج بازیگر جدید به سریال Treadstone اسپین‌آف فرنچایز Bourne پیوستند

16 January 2019 - 18:00

پس از انتخاب جرمی اروین (Jeremy Irvine) و برایان جی اسمیت (Brian J. Smith) برای بازی در دو نقش اصلی سریال Treadstone «ترداستون» اسپین‌آف فرنچایز Bourne «بورن»، حالا بازیگران جدیدی از جمله عمر متوالی (Omar Metwally)، تریسی ایفیچور (Tracy Ifeachor)، هان هیو جو (Han Hyo Joo)، گابریل شارنیتزکی (Gabriell Scharnitzky) و امیلیا شول (Emilia Schüle) در نقش‌های ثابت به این سریال پیوستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

متوالی نقش آقای ادواردز و ایفیچور نقش تارا کولمن را بازی می‌کند. آقای ادواردز یک مامور CIA است که وقتی به دلیل تصمیم او یکی از همکارانش می‌میرد، از دید همگان می‌افتد. تارا یک خبرنگار کنجکاو است که پس از نزدیک شدن به حقیقت دیگر شغلش برایش اهمیتی ندارد. حالا او باید گذشته را فراموش کند تا بتواند یک توطئه‌ی بین‌المللی را افشا کند.

این سریال اولین حضور هان در یک پروژه‌ی آمریکایی است و او نقش سویان را بازی خواهد کرد، همسر و مادری در کره شمالی که وقتی راز گذشته‌ی خودش را می‌فهمد باید تصمیماتی بگیرد که سرنوشت خانواده‌اش را تغییر خواهد داد.

شارنیتزکی و شول نقش پترا و یک جاسوس روسی بدون نام را بازی خواهند کرد. پترا یک وطن‌پرست روسی است که زندگی خودش را وقف کشورش کرده، اما وقتی به او خیانت می‌شود، مهارت‌های جاسوسی او به کمکش می‌آیند.

سریال Treadstone داستان سرگذشت تیم عملیاتی CIA ملقب به Treadstone را نشان می‌دهد، عملیاتی پنهانی که از پروتکل تغییر رفتار برای تبدیل مامورین به قاتلین ابرانسان غیرقابل توقف استفاده می‌کند. جیسون بورن، شخصیت اصلی فرنچایز Bourne «بورن» محصول یونیورسال پیکچرز، یکی از ماموران این تیم بود. این سریال جاسوسان مخفی در سراسر دنیا را نشان می‌دهد که بطور مرموزی برای ادامه‌ی ماموریت مرگبارشان فعال می‌شوند.

تیم کرینگ (Tim Kring)، خالق سریال Heroes «قهرمانان»، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال است. رامین بحرانی (Ramin Bahrani) کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی قسمت پایلوت این سریال است. بن اسمیت (Ben Smith)، جفری وینر (Jeffery Weiner)، جاستین لوی (Justin Levy) و بردلی توماس (Bradley Thomas) تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را برعهده دارند.

سری فیلم‌های Bourne اولین بار سال ۲۰۰۲ راهی سینماها شد، آن هم The Bourne Identity «هویت بورن» ساخته‌ی داگ لیمان (Doug Liman) با بازی مت دیمون (Matt Damon) در نقش جیسون بورن، مردی که فراموشی داشت و باید خاطراتش را کنار هم می‌گذاشت و از مهارت‌های استثنایی خودش برای خنثی کردن توطئه‌ CIA استفاده می‌کرد. این فیلم به موفقیت بزرگی دست یافت که سه دنباله برای آن ساخته شد و جدیدترین آن‌ها Jason Bourne «جیسون بورن» سال ۲۰۱۶ بود که به اندازه سری‌های قبلی مورد استقبال واقع نشد و تنها ۴۱۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت. اسپین‌آف این فیلم تحت عنوان The Bourne Legacy «میراث بورن» با بازی جرمی رنر (Jeremy Renner) و کارگردانی تونی گیلروی (Tony Gilroy) نمرات متوسطی دریافت کرد و فروش متوسطی هم در سال ۲۰۱۲ داشت.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.