ستاره‌های فیلم The Devil All The Time مشخص شدند

17 January 2019 - 12:04

شبکه نتفلیکس امروز اسامی تمامی بازیگران فیلم The Devil All The Time را اعلام کرد. این فیلم به کارگردانی آنتونیو کامپو (Antonio Campos) و نویسندگی آنتونیو و پائلو کامپو (Paulo Campos)، گاتیک نیمه وسترنی درباره زوج قاتل، موعظه‌گر و افسر محلی فاسدی است که داستان‌شان طی دو دهه گفته می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

راندال پوستر، ناین‌استوریز و ریوا مارکر (Riva Marker) و مکس بورن (Max Born) این فیلم را می‌سازند که کریس ایوانز (Chris Evans)، تام هالند (Tom Holland)، رابرت پتینسون (Robert Pattinson)، بیل اسکارشگارد (Bill Skarsgard)، میا واسیکوسکا (Mia Wasikowska)و الیزا اسکنلن (Eliza Scanlen) ستاره‌های آن هستند. از همین الان می‌توانید حدس بزنید کدام بازیگر نقش شخصیت تاریک فیلم را بازی خواهد کرد.

نتفلیکس خبر مربوط به این فیلم را طبق روال همیشگی منتشر نکرد و اینبار سنت‌شکنی کرده و از طریق توییتی اسامی بازیگران فیلم را اعلام کرد و هیچ جزئیات دیگری پیرامون فیلم منتشر نکرد‌. هنوز مشخص نیست این فیلم چه موقع و کجا شروع به فیلم‌برداری می‌کند. اما در مورد موضوع فیلم باید بگوییم که گویا کمی شبیه سریال True Detective است.

کامپو کارگردان سریال The Sinners نیز بوده که دو فصل از آن پخش شد و در هر فصل جنایتی مورد تحقیق قرار گرفت که داستان پلیسی نداشت اما این سوال پرسیده شد که چرا این جنایات رخ دادند؟

نتفلیکس این روزها بطور جدی به فیلم و سریال‌های اورجینال خود می‌پردازد و هزینه زیادی صرف بلا‌ک‌باسترهای خود کرده است.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.