دنی گلاور به بازیگران فیلم Jumanji 2 پیوست!

17 January 2019 - 17:04

دنی گلاور (Danny Glover) هنوز برای بازی خیلی پیر نشده‌ است! دنی بازیگر کهنه کار که بیشترین نقش‌ها را در فیلم‌های جنگی و اکشن بازی کرده‌است، این بار به تیم بازیگران سونی برای دنباله‌ی فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» پیوسته است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

بازیگرانی مانند دواین جانسون (Dwayne Johnson)، جک بلک (Jack Black)، کوین هارت (Kevin Hart) و کارن گیلان (Karen Gillan) که در فیلم جومانجی در سال ۲۰۱۷ به هنرنمایی پرداختند، در قسمت جدید فیلم نیز حضور دارند، و بازیگرانی مانند آکوا فینا و دنی دویتو (Danny DeVito) در هفته‌های اخیر به فیلم پیوسته‎اند.

داستان فیلم برگرفته از یک اقتباس قدیمی در سال ۱۹۹۵، با درخشش رابین ویلیامز (Robin Williams) است که هر دو فیلم یک بازی جادویی و خسته‌کننده در یک جنگل، که در آن حیوانات وحشی به دنیای واقعی حمله می‌کنند را به تصویر می‌کشند.

در قسمت پیشین فیلم جومانجی، یک بازی ویدیویی جادویی وجود داشت که از طریق آن چهار نوجوان به دنیای بازی منتقل شدند، جایی که اندکی بعد به جانسون، بلک، هارت و گیلان تبدیل شدند.

جانسون در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری هالیوود ریپورتر داشت گفت:

دنی دویتو درحال حاضر یکی از قهرمانان فیلم است و داشتن بازیگران زیاد بسیار جذاب هست. همچنین OG legends دستشون رو برای پیوستن به جهان جومانجی بالا می‌برند. اینکه در فیلم چه کسی قرار است به چه کسی تبدیل شود همیشه چاشنی جادویی برای شنوندگان دارد!

جیک کاسدان (Jake Kasdan) کارگردان قسمت پیشین جومانجی است، که این فیلم در سال ۲۰۱۷، ۹۶۲ میلیون دلار درآمد داشته‌است. کاسدان به‌عنوان کارگردان قسمت جدید به فیلم بازمی‌گردد. مت تولماچ (Matt Tolmach) در کنار سون باکس (Seven Bucks) به تولید می‌پردازد. ناگفته نماند که جانسون، دنی گارسیا (Dany Garcia) و هیرام گارسیا (Hiram Garcia) در کنار کاسدان، از تولید کنندگان فیلم هستند.

تونی گلاور سال گذشته در فیلم The Old Man & the Gun «پیرمرد و اسلحه» به همراه رابرت ردفورد (Robert Redford) دیده شده‌ است، وی همچنین در فیلمی جنایی-هیجانی به نام Proud Mary به همراه تراجی.پی هنسون (Taraji P. Henson) ظاهر شده‌ است.

منبع: HollywoodReporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.