انتشار اولین تیزر فیلم Ghostbusters به کارگردانی جیسون ریتمن

17 January 2019 - 22:07

به تازگی در خبرها اعلام شده بود نه تنها سونی پیکچرز قصد اکران فیلم جدید Ghostbusters «شکارچیان روح» را در سال ۲۰۲۰ دارد، بلکه جیسون ریتمن (Jason Reitman) پسر ایوان ریتمن (Ivan Reitman) کارگردان فیلم اصلی Ghostbusters نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت. حالا تازه متوجه شده‌ایم که این پروژه به صورت مخفیانه در حال تولید بوده است، چون سونی تیزر تریلر این فیلم یعنی Ghostbusters 3 را منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم در همان دنیای سینمایی دو فیلم اول Ghostbusters روایت می‌شود و دنباله‌ی مستقیمی بر فیلم Ghostbusters II «شکارچیان روح ۲» محصول سال ۱۹۸۹ است. این یعنی فیلم جدید، نسخه‌ی کاملا زنانه‌ی سال ۲۰۱۶ به کارگردانی پل فیگ (Paul Feig) را نادیده می‌گیرد، اما هنوز مشخص نیست کدام یک از بازیگران فیلم اصلی در آن حضور خواهند داشت.

تریلر این فیلم از آن نوع تیزرهایی است که قبل از آغاز تولید فیلم ساخته شده‌اند، اما به چیزی که طرفداران باید از فیلم جدید انتظار داشته باشند اشاراتی دارد. اول اینکه می‌دانیم در زمان حال روایت می‌شود، و احتمالا شکارچیان روح برای مدت زیادی مخفی بوده‌اند. در این تیزر می‌بینیم که شخصی در حال دستکاری وسیله‌ای است که درنهایت متوجه می‌شویم همان ماشین معروف فیلم‌های قبلی است. آیا پیتر ونکمن با بازی بیل مری (Bill Murray) در این فیلم کاملا مثل لوک اسکای‌واکر در فیلم The Last Jedi «آخرین جدای» شده است؟

اگر Ghostbusters 3 به داستان Ghostbusters II توجه داشته باشد و در زمان حال روایت شود – ۳۰ سال بعد از آن فیلم – ممکن است فرزندان پیتر (با بازی مری)، ری (با بازی دن آیکروید (Dan Aykroyd))، ایگون (با بازی هارولد رامیس (Harold Ramis)) و وینستون (با بازی ارنی هادسون (Ernie Hudson)) در این فیلم نقشی داشته باشند. اسکار پسربچه‌ی دینا (با بازی سیگورنی ویور (Sigourney Weaver)) نقش مهمی در Ghostbusters II داست، پس آیا او برزگ شده و به یک شکارچی روح تمام عیار تبدیل شده است؟

هنوز هیچ اطلاعات رسمی از این فیلم منتشر نشده، اما این کار کاملا هم منطقی است. تنها چیزی که داریم همین تیزر عجیب و اعلام این خبر است که تولید فیلم از تابستان ۲۰۱۹ براساس فیلمنامه‌ای از جیسون ریتمن و گیل کنان (Gil Kenan) آغاز خواهد شد. بنابراین پیش‌تولید این فیلم از مدتی پیش آغاز شده است.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.