جولیا رابرتز در فصل دوم سریال Homecoming حضور نخواهد داشت

17 January 2019 - 16:00

جولیا رابرتز (Julia Roberts) با وجود اینکه هنوز تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال Homecoming «بازگشت به خانه» محصول آمازون خواهد بود، اما در فصل دوم این سریال بازی نخواهد کرد. اگرچه از ابتدا قرار بود دو فصل از این سریال ساخته شود، اما رابرتز فقط برای یک فصل با تیم سازنده قرارداد بسته بود. آمازون هنوز بیانیه‌ای مبنی بر بازگشت دیگر بازیگران فصل اول شامل استفان جیمز (Stephan James)، بابی کاناواله (Bobby Cannavale)، شیا ویگهام (Shea Whigham)، الکس کارپوفسکی (Alex Karpovsky) و سیسی اسپیسک (Sissy Spacek) منتشر نکرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در فصل دوم پادکستی که سریال براساس آن ساخته شده، هایدی (با بازی رابرتز) تلاش بیهوده‌ای برای پیدا کردن والتر دارد. اما در سریال تلویزیونی، به کارگردانی سم اسماعیل (Sam Esmail) به نظر می‌آید این داستان در فصل اول به پایان رسیده باشد، جایی که هایدی موفق به پیدا کردن والتر می‌شود، البته ماجرای آینده‌ی آن‌ها نامشخص باقی می‌ماند. اسماعیل در مصاحبه‌ای گفته است:

ما تغییرات زیادی نسبت به پادکست در سریال اعمال کرده‌ایم، بنابراین فصل دوم پادکست اصلا آن چیزی نیست که می‌خواهیم فصل دوم سریال را به آن شکل بسازیم. ما فصل دوم سریال را می‌سازیم، اما مسیر کاملا متفاوتی را نسبت به پادکست پیش گرفته‌ایم. وقتی اولین بار ساخت این سریال را برعهده گرفتم، فقط شش اپیزود از پادکست را شنیده بودم، که فصل اول آن بود، و پس از آن کاملا مسیر متفاوتی را پیش گرفتیم. سریال خیلی شبیه به پادکست شروع می‌شود، و در نیمه‌ی دوم فصل اول سریال است که تفاوت‌های آن با پادکست کاملا نمایان می‌شوند.

اگرچه احتمال بازگشت رابرتز به عنوان بازیگر مهمان در فصل دوم وجود دارد، اما داستان هایدی به پایان رسیده است، و داستان فصل دوم درباره‌ی گروه عجیب Geist خواهد بود. این اتفاق خیلی شبیه تغییر داستان بین فصل اول و دوم سریال Mr. Robot «آقای ربات» ساخته‌ی اسماعیل است، جایی که بیشتر داستان حول شرکت مرموزی بود که همه‌ی توطئه‌های داستان زیر سر آن‌ها بود.

اگرچه فصل اول سریال Homecoming با استقبال خوبی مواجه شد، اما عده‌ی زیادی هم آن را دوست نداشتند. بنابراین این تغییر بزرگ در فصل دوم ممکن است به نفع سریال باشد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.