پیوستن شارلوت رمپلینگ به تیموتی چالامت در فیلم Dune

17 January 2019 - 21:30

شارلوت رمپلینگ (Charlotte Rampling)، هنرپیشه فرانسوی که برای بازی در فیلم بریتانیایی ۴۵Years (سال۴۵) در سال ۲۰۱۵، نامزد جایزه اسکار شد، به تیم بازیگران فیلم Dune (تل‌ماسه)، اقتباسی افسانه‌ای از رمان فرانک هربرت (Frank Herbert) به کارگردانی دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve)، پیوست. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

هم‌اکنون که قرار است پروژه، فیلم‌برداری‌اش را بهار امسال در بوداپست و جوردن آغاز کند، تیموتی چالامت (Timothee Chalamet)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، دیو باتیستا (Dave Bautista)، و استلان اسکارسگرد (Stellan Skarsgard) تا به حال خود را برای اقامتی طولانی مدت در سیاره آراکیس (Arrakis) آماده کرده‌اند.

فیلم Dune، که یک کار کلاسیک ادبی علمی-تخیلی محسوب می‌شود، داستان پیچیده یک خانواده اشرافی سقوط‌ کرده را روایت می‌کند که در تلاشند تا سیاره‌ای متروک به نام آراکیس، و محصول صادراتی‌اش ؛یک ادویه دارویی کمیاب؛ را درست همان موقعی که سیاره توسط یک امپراطور کهکشانی مورد خیانت واقع می‌شود، کنترل کنند.

رمپلینگ نقش Reverend Mother Mohiam، حقیقت‌گوی امپراطور، را ایفا می‌کند؛ کسی که می‌تواند نیات و مقاصد انسان‌ها را دریابد، از ته‌و‌توی دروغ‌ها سر در آورد، و حالات عاطفی و احساسی افراد را کنترل کند.

فیلم‌نامه فیلم را، ویلنوو، اریک راث (Eric Roth)، و جان اسپیتس (Jon Spaihts) نوشته‌اند. ویلنوو به همراه مری پرنت (Mary Parent) و کیل بویتر (Cale Boyter) تهیه‌کنندگی را بر عهده دارند.
رمپلینگ سال‌های متمادی در عرصه فیلم‌های فرانسوی و بریتانیایی هنرپیشگی کرده است؛ و شاهد حضورش در فیلم‌های بسیاری هستیم، از The Verdict (حکم دادگاه) با بازی پاول نیومن (Paul Newman) گرفته تا سریال Dexter (دکستر). اخیرا هم در Red Sparrow (گنجشک قرمز) با جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) هم‌بازی بوده است، و برای بازی‌اش در مینی‌سریال بریتانیایی London spy (جاسوس لندن) نامزد جایزه گلدن گلوب نیز شده است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.