بازیگران جدیدی به اقتباس انیمشنی Heart of Darkness پیوستند

18 January 2019 - 16:30

قرار است رمان کلاسیک ترسناک Heart of Darkness «قلب تاریکی» نوشته‌ی جوزف کانراد (Joseph Conrad) در یک انیمیشن مورد اقتباس قرار بگیرد که در آن بازیگران مهمی از جمله مایکل شین (Michael Sheen)، متیو ریس (Matthew Rhys) و اندرو اسکات (Andrew Scott) به صداپیشگی خواهند پرداخت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جرالد کان (Gerald Conn) که برای ساخت انیمیشن کوتاه The Comet’s Tale جایزه بفتا را برده است، کارگردانی این انیمیشن را با تکنیک خاص استفاده از شن برعهده دارد. تولید این فیلم در ولز، ایرلند و بلژیک انجام خواهد شد.

رمان کانراد که در سال ۱۸۹۸ منتشر شد، کاوشی تاریک و متفکرانه در ذات انسان و استعمار بود، و داستان مارلو یک ملوان ایده‌آل‌ گرا را دنبال می‌کرد که هدایت یک کشتی بخار را در رود کونگو برعهده داشت. او در این سفر به دنبال شخصی به نام کرتز می‌گردد که قلمرویی ساخته که در آن مرده یا زنده ماندن بومیان در اختیار اوست. این رمان مشهور در آثار زیادی از جمله فیلم Apocalypse Now «اینک آخرالزمان» و بازی ویدیویی Far Cry 2 «فار کرای ۲» مورد اقتباس قرار گرفته است.

شین صداپیشگی شخصیت کرتز، اسکات صداپیشگی یک ملوان روسی به نام هارلکین و ریس صداپیشگی یکی از اقوام مارلو را برعهده دارند. هنوز صداپیشه‌ی شخصیت مارلو انتخاب نشده است.

این اقتباس انیمشنی توسط مارک جنکینز (Mark Jenkins) و مری کیت فلانگان (Mary Kate Flanagan) نوشته شده و کان تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد. شین نیز تهیه‌کننده اجرایی پروژه است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.