بازی و تهیه‌کنندگی کوین هارت در فیلم Monopoly

18 January 2019 - 17:30

فیلم Monopoly «مونوپولی» اولین بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد،‌ و حالا به نظر می‌رسد تولید فیلم به زودی آغاز خواهد شد. کوین هارت (Kevin Hart) در حال مذاکرات نهایی برای پیوستن به این پروژه به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هارت قرار است تولید این فیلم را توسط کمپانی هارت‌بیت پروداکشنز برعهده داشته باشد. تیم استوری (Tim Story) همکار قدیمی هارت نیز قرار است کارگردان و تهیه‌کننده‌ی فیلم باشد. جان چنگ (John Cheng)، کارلی هینی (Carli Haney) و شارلا سامپتر بریجت (Sharla Sumpter Bridgett) دیگر تهیه‌کنندگان این پروژه هستند.

اگرچه این پروژه از سال‌ها پیش در مراحل پیش‌تولید بوده، اما به نظر می‌آید الان بهترین زمان برای تولید این فیلم است. برند Monopoly یکی از محبوب‌ترین بازی‌های خانوادگی و بخش مهمی از فرهنگ عامه است. این بازی توسط یک میلیارد نفر در ۱۱۴ کشور سراسر دنیا بازی شده و به ۴۷ زبان مختلف ترجمه شده است. امروزه نیز این بازی در پلتفرم‌های مختلفی عرضه شده و بچه‌ها و خانواده‌های زیادی به انجام آن مشغول هستند.

جدیدترین فیلم هارت درام کمدی The Upside «قسمت بالایی» ساخته‌ی نیل برگر (Neil Burger) است که در آن با برایان کرانستون (Bryan Cranston) و نیکول کیدمن (Nicole Kidman) همبازی بوده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.