پوستر شخصیت‌های فیلم Alita: Battle Angel منتشر شدند

18 January 2019 - 21:00

کمپانی فاکس قرن بیستم پوستر شخصیت‌های فیلم Alita: Battle Angel «آلیتا: فرشته جنگ» به کارگردانی رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) را منتشر کرد. در این فیلم بازیگرانی از جمله کریستوف والتز (Christopher Waltz) در نقش آیدو، جنیفر کانلی (Jennifer Connelly) در نقش چیرن، ماهرشالا علی (Mahershala Ali) در نقش وکتور و کیان جانسون (Keean Johnson) در نقش هوگو و سایبورگ‌های شیطانی اد اسکرین (Ed Skrein) در نقش زاپان، جکی ارل هیلی (Jackie Earle Haley) در نقش گرویشکا و ایزا گونزالز (Eiza Gonzalez) در نقش نایسیانا حضور دارند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جیمز کامرون (James Cameron) فیلمساز رویاپرداز و رابرت رودریگز قهرمان جدیدی را با Alita: Battle Angel معرفی کرده‌اند، داستانی اکشن پر از امید، عشق و توانمندی. این فیلم که در آینده‌ی دور روایت می‌شود، داستان آلیتا (با بازی رزا سالازار (Rosa Salazar)) را دنبال می‌کند که توسط آیدو در اسقاط خانه‌ی شهر آیرون پیدا می‌شود، و او این سایبورگ بیهوش را به کلینیک خود می‌برد. وقتی آلیتا به هوش می‌آید هیچ خاطره‌ای از اینکه چه کسی است ندارد و دنیایی که در آن به هوش آمده را نمی‌شناسد.

همه چیز برای آلیتا جدید و هر تجربه‌ای برای او تازه است. در همین حین که او یاد می‌گیرد زندگی خودش را در خیابان‌های شوم شهر آیرون اداره کند، آیدو تلاش می‌کند آلیتا را از گذشته‌ی مرموزش محافظت کند، در حالی که دوست جدیدش هوگو او را ترغیب می‌کند خاطرات گذشته‌اش را به یاد آورد. رابطه‌ی عاشقانه‌ای بین این دو به وجود می‌آید تا اینکه نیروهای مرگباری به دنبال آلیتا آمده و رابطه‌ی او با هوگو را تهدید می‌کنند. آنجاست که آلیتا می‌فهمد قابلیت‌های جنگی خاصی دارد که می‌تواند با استفاده از آن‌ها از خانواده و دوستانش محافظت کند. آلیتا که مصمم است راز گذشته‌ی خودش را بفهمد، یک ماجراجویی را آغاز می‌کند که به او اجازه می‌دهد در مقابل بی‌عدالتی‌های این دنیای فاسد و تاریک بایستد و بفهمد یک زن جوان می‌تواند شرایط دنیا را تغییر دهد.

رابرت رودریگز کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از خودش، جیمز کامرون و لائتا کالوگریدیس (Laeta Kalogridis) برعهده دارد. Alita: Battle Angel ساخته شده براساس رمان‌های گرافیکی Gunnm نوشته‌ی یوکیتو کیشیرو (Yukito Kishiro)، توسط جیمز کامرون و جان لانداو (Jon Landau) تهیه‌کنندگی می‌شود.

Alita: Battle Angel در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۹۷) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.