تریلر سریال درام جنایی Gone منتشر و تاریخ پخش آن اعلام شد

18 January 2019 - 22:13

شبکه‌ی WGN با انتشار تریلر سریال درام جنایی Gone «رفته» تاریخ پخش این سریال را ۲۷ فوریه (۸ اسفند) اعلام کرد. موضوع این مینی‌سریال ۱۲ قسمته پرونده‌ی ربودن بچه‌هاست و در آن کریس نوت (Chris Noth)، لون رامبلین (Leven Rambin) و دنی پینو (Danny Pino) حضور دارند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال Gone براساس رمان پرفروشی به نام One Kick نوشته‌ی چلسی کین (Chelsea Cain) ساخته شده و داستان کیت لانیگان (با بازی رامبلین) بازمانده‌ی یک پرونده‌ی ربایش بچه و فرانک نواک (با بازی نوت) یک مامور FBI که او را نجات داده است را دنبال می‌کند. کیت که مصمم است دیگر قربانی چنین اتفاقی نشود هنرهای رزمی و استفاده از اسلحه را یاد می‌گیرد. سپس نواک از او می‌خواهد به نیروی ویژه‌ای که او برای پرونده‌های ربایش بچه‌ها دور هم جمع کرده بپیوندد. کیت با همکاری مامور ویژه جان بیشاپ (با بازی پینو) درک بالای خودش از ذهن یک جنایتکار را به این پرونده اضافه می‌کند.

تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال مت لوپز (Matt Lopez)، جوان آلفانو (JoAnn Alfano)، سارا کولتون (Sara Colleton)، کیم موزس (Kim Moses) و بری اوبرایان (Barry O’Brien) هستند.

پخش سریال Gone از ۲۷ فوریه (۸ اسفند) آغاز می‌شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.