جنیوری جونز به سریال Spinning Out محصول نتفلیکس پیوست

19 January 2019 - 09:00

جنیوری جونز (January Jones) برای بازی در سریال اسکیت نمایشی Spinning Out محصول نتفلیکس (Netflix) انتخاب شد. او قرار است نقش کارول بیکر، مادر دو شخصیت اصلی سریال یعنی کت و سرنا را بازی کند، یک اسکیت‌باز حرفه‌ای که پس از بارداری مجبور شده این حرفه را کنار بگذارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جونز در این سریال به کایا اسکودلاریو (Kaya Scodelairo)، ایوان رادریک (Evan Roderick)، سارا رایت اولسن (Sarah Wright Olsen)، ویل کمپ (Will Kemp)، کیتلین لیب (Kaitlyn Leeb)، آماندا ژو (Amanda Zhou) و میچل ادواردز (Mitchell Edwards) می‌پیوندد.

جونز که در سریال Mad Men «مد من» بازی کرده است، طی این سال‌ها در سریال‌های مختلفی از جمله Last Man on Earth «آخرین مرد روی زمین» حضور داشته است. او به زودی در سریال The Politician «سیاست مدار» ساخته‌ی رایان مورفی (Ryan Murphy) دیده خواهد شد.

Spinning Out سریالی ۱۰ قسمتی است که داستان کت بیکر (با بازی اسکودلاریو) را دنبال می‌کند، یک اسکیت‌باز سطح بالا که وقتی یک سقوط فاجعه بار باعث می‌شود از رقابت عقب بماند تصمیم می‌گیرد این حرفه را کنار بگذارد. وقتی این فرصت پیش می‌آید تا کت حرفه‌ی خودش را به عنوان زوج ورزشی در کنار یک پسر مستعد ادامه دهد، او رازی را افشا می‌کند که ممکن است تمام مشکلات زندگی‌اش را برطرف کند. کت و شریکش داخل و خارج زمین اسکیت با مشکلاتی فیزیکی و مالی روبرو می‌شوند، و حتی در راه رسیدن به آرزوی المپیکی خود دچار مشکلات روحی روانی می‌شوند.

استتون و لارا اولسن (Lara Olsen) شورانر و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. توری تانل (Tory Tunnell) و جوبی هارولد (Joby Harold) نیز دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.