کوین هارت به یک اثر اقتباسی پیوست

19 January 2019 - 21:19

بنابر گزارشی از وبسایت خبری Deadline، کورین هارت (Kevin Hart) بازیگر فیلم The Secret Life of Pets 2 «راز زندگی حیوانات خانگی ۲» به فیلم اقتباسی از کتاب Two Kisses For Maddy اثر مت لوگین (Matt Logelin) که یک درام خانوادگی است پیوست. این اقتباس هنگامی که به روی پرده‌ی سینما برود با نام Fatherhood شناخته خواهد شد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این رمان، توسط Grand Central Publishing و در سال ۲۰۱۱ منتشر شده است و لوگلین و دخترش مادلین را دنبال می‌کند که برای ۲ ماه به هندوستان می‌روند، در حالی که همسر و مادرش دور از آنها هستند. در کتاب درگیری‌ها و تنش‌های زندگی لوگلین و همچنین مدی را میبینیم.

Lifetime حق امتیاز این رمان را در سال ۲۰۱۲ به یک اقتباس تلویزیونی پیشنهاد داد اما تا کنون هیچ پیشرفتی روی این پروژه مشاهده نشده است ولی اکنون شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) حقوق این اثر را بدست آورده است و تنها با هارت برای ساخت این فیلم قرارداد نبسته است. کارگردان این فیلم اقتباسی، پاول ویتز (Paul Weitz) کارگردان Mozart in the Jungle است و فیلمنامه را دانا استیونز (Dana Stevens) نویسنده‌ی City of Angels خواهد نوشت.

هارت در این باره گفته است:

هنگامی که من فیلمنامه را خواندم، بلافاصله متاثر شدم و گریه‌ام گرفت. در HartBeat ما قصد داریم تا مخاطبان را با داستان‌هایی روبرو کنیم که احساسات آنها را برمی‌انگیزد. امیدواریم بتوانیم افتخار را به خانواده‌ی لوگلین بیاوریم. ما از کار کردن با سونی و پاول در این پروژه‌ی هیجان‌انگیز خرسند هستیم.

هارت در حال آماده شدن برای کاری مجدد با سونی در دنباله‌ی فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» است که در حال حاضر در مراحل قبل از تولید به سر می‌برد و قرار است در ۱۳ دسامبر به روی پرده‌ی سینما برود. هارت همچنین اخیرا در یک بازسازی از فیلم The Upside حضور داشته است که بازخوردهای متفاوتی را از منتقدین دریافت کرد و در مجموع ۲۷ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی به فروش رسید.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.