اضافه شدن مایکل روکر، شارلوت مکینی، و بازیگران دیگر به فیلم اقتباسی Fantasy Island

19 January 2019 - 17:30

به گزارش سایت خبری دد‌لاین (Deadline)، مایکل روکر (Michael Rooker)، شارلوت مکینی (Charlotte Mckinney)، پریسا فیتز-هنلی (Parisa Fitz-Henley)، و آستین استوول (Austin Stowell) به تیم بازیگران فیلم اقتباسی Fantasy Island (جزیره فانتزی) پیوستند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم سینمایی که به اقتباس از سریال تلویزیونی کلاسیک Fantasy Island که در سال‌های ۱۹۸۴-۱۹۷۷ از شبکه ABC پخش می‌شد، ساخته شده است در ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. نقش آقای رورک را مایکل پنا (Michael Pena) بازی می‌کند، که در سریال اورجینال ریکاردو مونتالبان (Ricardo Montalban) این نقش را ایفا می‌کرد. سایر بازیگران عبارت‌اند از: لوسی هیل (Lucy Hale)، جیمی‌او. یانگ (Jimmy O. Yang)، و دیو باتیستا (Dave Bautista).

این فیلم که به عنوان ترکیبی آهنگین از دو فیلم Westworld (وست‌ورلد) و The Cabin in the Woods (کلبه‌ای میان جنگل) توصیف می‌شود، به داستان گروهی از برندگان مسابقه می‌پردازد که وارد هتلی در یک جزیره می‌شوند برای این‌که به دور از واقعیات، با رویاها و خیالاتشان زندگی کنند، اما ناگهان خود را گرفتار نقشه‌های وحشتناکی می‌بینند.

سریال اورجینال Fantasy Island در زمان پخش خود طرفداران زیادی داشت. در سریال که آمیخته به درون‌مایه‌های تاریک و اسرارآمیز، و ماورا الطبیعه بود، گروهی از توریست‌ها به این جزیره می‌آمدند تا با فانتزی‌هایشان زندگی کنند. مهمانان می‌توانستند در این جزیره‌ی اقامتی منحصربه‌فرد، در دل اقیانوس آرام، که توسط آقای رورک و هم‌دستش (با بازی هررو ویلچایز) اداره می‌شد، هر نوع فانتزی را درخواست کنند، اما وقتی‌که این توریست‌ها با چالش‌هایی روبه‌رو شدند که شخصیتشان را میسنجید، آن فانتزی‌ها اکثرا آن‌طور که انتظار می‌رفت عملی نشدند.

جف وادلو (Jeff Wadlow) این فیلم سینمایی اقتباسی را بر اساس فیلم‌نامه‌ای که خودش، کریس روچ (Chris Roch)، و جیلیان جکوبز (Jillian Jacobs) نوشته‌اند، کارگردانی خواهد کرد. وادلو نه تنها به همرا کمپانی جیسون بلوم (Jason Blum) تهیه‌کنندگی فیلم را بر عهده دارد، بلکه به همرا کوپر ساموئلسون (Couper Samuelson) تهیه‌کننده اجرایی هم هست. ریان تورک (Ryan Turek) از طرف کمپانی بلوم هاوس و مت میلان (Matt Milan) از طرف کمپانی سونی بر پروژه نظارت می‌کنند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.