نام اسپین‌آف سریال Suits با بازی جینا تورس مشخص شد

19 January 2019 - 21:30

شبکه USA رسما نام اسپین‌آف سریال Suits «سوتس» با بازی جینا تورس (Gina Torres) در نقش اصلی را اعلام کرد. این سریال درام Pearson «پیرسون» نام خواهد داشت که نام شخصیت تورس در سریال Suits است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان این سریال داستان وکیل ماهر جسیکا پیرسون را دنبال می‌کند که در حال تطبیق‌پذیری با دنیای فاسد سیاست در شیکاگو است. در این سریال بازیگرانی از جمله مورگان اسپکتور (Morgan Spector) در نقش شهردار بابی گولک، سایمون کاسیانیدس (Simon Kassianides)، بتانی جوی لنز (Bethany Joy Lenz) در نقش کری آلن، شانتل رایلی (Chantel Riley) در نقش انجلا، ایزابل آرایزا (Isabel Arraiza) در نقش یولی و الی گوری (Eli Goree) در نقش دریک حضور دارند.

تهیه‌کنندگی اجرایی و نویسندگی سریال Pearson برعهده‌ی آرون کورش (Aaron Korsh) سازنده و تهیه‌کنندگی اجرایی سریال Suits است. دنیل آرکین (Daniel Arkin) تهیه‌کننده اجرایی و شورانر سریال خواهد بود. تورس، داگ لیمان (Doug Liman)، دیوید بارتیز (David Bartis)، جین کلین (Gene Klein) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

وقتی سریال Suits هفت سال پیش آغاز به کار کرد، جسیکا پیرسون به عنوان شریک یکی از ادارات حقوقی معروف نیویورک معرفی می‌شود. طی این سال‌ها او یک وکیل محترم و توانمند باقی ماند که شرکت خودش را در این سال‌های تاریک هدایت کرد. جسیکا که همیشه زندگی حرفه‌ای خودش را در اولویت قرار می‌دهد، نیویورک را ترک کرد تا برای رسیدن به آرزوهایش به شیکاگو برود. او طی این مدت بازگشت‌های باشکوهی به سریال Suits داشته و حالا قرار است در سریال مخصوص خودش ادامه‌ی ماجراجویی‌های او را شاهد باشیم.

کریس مک‌کامبر (Chris McCumber) رئیس شبکه در این باره گفته است:

نقش‌آفرینی جینا به عنوان جسیکا پیرسون، یکی از قدرتمندترین و موفق‌ترین زنان شاغل تاثیر زیادی روی طرفداران داشته است. ما خیلی مشتاقیم هرچه زودتر فصل جدیدی در دنیای Suits و ماجراهای جدید جسیکا را ببینیم.

ماه گذشته این شبکه سریال Suits را برای فصل هشتم تمدید کرد و کاترین هیگل (Katherine Heigl) را به گروه بازیگران سریال اضافه کرد. در سریال Suits بازیگرانی از جمله گابریل مکت (Gabriel Macht)، سارا رافرتی (Sarah Rafferty) و ریک هافمن (Rick Hoffman) حضور دارند. همچنین این شبکه اعلام کرد بازیگران ثابت این سریال یعنی پاتریک آدامز (Patrick Adams) و مگان مارکل (Meghan Markle) پس از فصل هفتم از این سریال جدا می‌شوند.

پخش هشت قسمت پایانی فصل هفتم سریال Suits از تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین ۹۸) آغاز می‌شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.