دو بازیگر جدید به فیلم کمدی رمانتیک The Lovebirds پیوستند

19 January 2019 - 22:00

کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) و ایسا رای (Issa Rae) به فیلم کمدی رمانتیک The Lovebirds پیوستند. مایکل شوالتر (Michael Showalter) که کارگردانی فیلم نامزد اسکار The Big Sick «بیمار بزرگ» با بازی نانجیانی را برعهده داشت این فیلم را کارگردانی می‌کند. تولید این فیلم از اواخر همین ماه آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلمنامه‌ی این فیلم توسط آرون آبرامز (Aaron Abrams)، برندان گال (Brendan Gall) و مارتین گرو (Martin Gero) نوشته شده، که داستان یک زوج (با بازی نانجیانی و رای) را در پایان رابطه‌ی آن‌ها دنبال می‌کند. ناگهان این دو درگیر یک معمای قتل می‌شوند که باعث می‌شود آن‌ها نه تنها در تلاش برای تبرئه کردن خودشان باشند، بلکه ببینند آیا رابطه‌ی آن‌ها تا پایان شب دوام می‌آورد یا خیر.

گرو، تام لاسالی (Tom Lassally)، اولی اوبست (Oly Obst)، تاد شولمن (Todd Shulman) و جوردانا مالیک (Jordana Mollick) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. نانجیانی، رای و شوالتر تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند.

نانجیانی و رای ستارگانی در حال اوج در هالیوود هستند. نانجیانی و همسرش امیلی وی گوردون (Emily V. Gordon) برای فیلمنامه‌ی The Big Sick نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال شدند، فیلمی که آن را براساس زندگی خودشان نوشته بودند. این دو در حال حاضر تولید سریال Little America را برای سرویس استریم اپل برعهده دارند. نانجیانی در سریال The Twilight Zone «منطقه گرگ و میش» ساخته‌ی جوردن پیل (Jordan Peele)، اسپین‌آف Men in Black «مردان سیاهپوش» و درام True American «آمریکایی واقعی» در کنار مارک رافالو (Marc Ruffalo) حضور خواهد داشت.

رای نیز در فیلم American Princess «پرنسس آمریکایی» از پل فیگ (Paul Feig) و مینی‌سریال The Dolls «عروسک‌ها» محصول HBO حضور خواهد داشت و تهیه‌کنندگی موزیکال Love in America «عشق در آمریکا» را برعهده خواهد داشت. او همچنین سریال خودش به نام Insecure را دارد که در آن نویسنده، تهیه‌کننده اجرایی و بازیگر است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.