اسامی بازیگران سریال جدید رایدلی اسکات اعلام شد

19 January 2019 - 22:04

به دنبال اضافه شدن ستاره سریال Vikings، تراویس فیمل (Travis Fimmel) در نقش مرد اصلی، TNT اسامی کامل بازیگران درام علمی‌تخیلی جدید رایدلی اسکات (Ridley Scott) به نام Raised By Wolves را اعلام کرد. آماندا کالین (Amanda Collin)، ابوبکر سلیم (Abubakar Salim)، وینتا مک‌گارث (Winta McGrath)، نیام آلگار (Niamh Algar)، فلیکس جمیسون (Felix Jamieson)، اتان هازارد (Ethan Hazzard)، جوردن لوران (Jordan Loughran)، آسیه شاه (Aasiya Shah) و ایوی وونگ (Ivy Wong) بازیگران ثابت سریال هستند. آرون گوزیکووسکی (Aaron Guzikowski) نویسنده و شورانر این درام می‌باشد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

گالین و سلیم نقش مادر، اندرویدی با گذشته مخفی که برنامه‌ریزی شده تا بچه انسان را در سیاره دور دست بزرگ کند و پدر، اندرویدی که خود را وقف بچه‌های انسان کرده و همگام با مادر است، را بازی می‌کنند.

مک‌گارث، جمیسون، هیزارد، لوران، شاه و وونگ به ترتیب نقش‌های کمپیون، پل، هانتر، تمپست، هالی و ویتا، بچه‌های این پدر و مادر، را بازی می‌کنند. آلگار نقش سو، که بعنوان پزشک مبارز و قوی توصیف شده و با همسرش مارکوس (با بازی فیمل) بر سر آمدن به این سیاره جدید بحث می‌کند، را بازی می‌کند.

فیلم Raised By Wolves درباره دو اندرویدی است که وظیفه‌شان بزرگ کردن بچه‌های انسان در سیاره‌ی بکر مرموزی است. درحالیکه کلونی شدن انسان در معرض فروپاشی توسط تفاوت‌های مذهبی قرار می‌گیرد، این اندرویدها یاد می‌گیرند که کنترل عقاید انسان‌ها، کار بسیار دشوار و سختی است.

این سریال را Free Productions با همکاری استودیو تی و Madhouse Entertainment و اسکات، گوزیوسکی، دیوید دابلیو زاکر (David W. Zucker) و جوردن شیهان (Jordan Sheehan) می‌سازند و آدام کالبرنر (Adam Kolbrenner) و روبین میسینگر (Robyn Meisinger) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند. حقوق بین‌المللی توزیع سریال برعهده Turner International است.

این پروژه بازگشت اسکات با شبکه کابلی است. تولید این سریال همین ماه در آفریقا آغاز می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.