تریلر The Hummingbird Project منتشر شد

19 January 2019 - 23:00

استودیو Orchade تریلر رسمی فیلم مهیج و جدید کیم نوین (Kim Nguyen) به نام The Hummingbird Project را منتشر کرده که جس ایسنبرگ (Jesse Eisenberg)، الکساندر اسکارشگارد (Alexander Skarsgard) و سلما هایک (Salma Hayek) بازیگران آن هستند. نوین این فیلم را نوشته و قرار است ۱۵ مارس راهی سینماها کند. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید تریلر این فیلم را در قسمت زیر مشاهده کنید.

کیم نوین، در این فیلم حماسی مدرن، عصر دیجیتالی را به نمایش گذاشته است. وینست و آنتون، پسرعموهای نیویورکی، گیمرهایی بازی High-Frequency Trading هستند که در یک صدم ثانیه برنده می‌شوند.

رویای آن‌ها چیست؟ رویای آن‌ها ساخت خط کابل فیبری میان کانساس و نیوجرسی است. اما همه چیز خوب پیش نمی‌رود. آنتون مُخ و وینسنت کلاه‌بردار است و آن‌ها با هم وارد ماجراجویی جدیدی می‌شوند. تنها مشکل این دو، رئیس سابق‌شان، اوا تورس، تاجر قوی و مصممی است که هیچ چیز جلودارش نیست و آن‌ها را شکست می‌دهد.

جسی ایسنبرگ در نقش وینسنت زالسکی، الکساندر اسکارشگرد در نقش آنتون زالسکی، سلما هایک در نقش اوا تورس، مایکل مندو در نقش مارک وگا و جان هلدنبر در نقش آمیش الدر در این فیلم ظاهر می‌شوند.

فرد برگر (Fred Berger) این فیلم را می‌سازد و پیر ایوان (Pierre Evan) تهیه‌کننده اجرایی آن است.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.