تولید فیلم Fantastic Beasts 3 تا اواخر پاییز ۹۸ به تاخیر افتاد

20 January 2019 - 15:00

استودیوی برادران وارنر اعلام کرد تولید فیلم Fantastic Beasts 3 که قرار بود از تابستان ۲۰۱۹ آغاز شود، تا اواخر پاییز ۲۰۱۹ به تاخیر افتاده است. این سری که اسپین‌آف فرنچایز Harry Potter «هری پاتر» است در سال ۲۰۱۶ با Fantastic Beasts and Where to Find them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» آغاز به کار کرد و در سال ۲۰۱۸ با Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» ادامه یافت. با اینکه فیلم اول از طرف منتقدین و مخاطبان با استقبال خوبی روبرو شد، اما فیلم دوم به دلیل پیچش‌ها و تغییرات زیادش در دنیای «هری پاتر» و مشکل ریتم داستانی مورد انتقاد قرار گرفت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

برادران وارنر در ابتدا سفارش تولید یک سه‌گانه از این سری را داده بود، اما وقتی جی. کی. رولینگ (J.K. Rowling) متوجه شد این داستان به فیلم‌های بیشتری نیاز دارد، استودیو آن سه‌گانه را به پنج فیلم گسترش داد. این نویسنده‌ی «هری پاتر» نویسندگی دو فیلم قبلی این سری را انجام داده و از تابستان ۲۰۱۸ در حال کار روی قسمت سوم بوده است. اگرچه فیلم Fantastic Beasts 3 «جانوران شگفت‌انگیز ۳» هنوز تاریخ اکرانی ندارد، اما انتظار می‌رفت مثل فیلم‌های قبلی، نوامبر ۲۰۲۰ اکران شود. اما حالا که تولید فیلم تا اواخر پاییز ۲۰۱۹ به تاخیر افتاده، احتمال اینکه این فیلم به اکران ۲۰۲۰ برسد کمی غیرممکن به نظر می‌آید.

برادران وارنر به این دلیل تولید فیلم را به تاخیر انداخته تا به تیم سازنده اجازه دهد زمان بیشتری برای کارهای پیش‌تولید در اختیار داشته باشند. علاوه بر بازگشت رولینگ به عنوان نویسنده، دیوید ییتس (David Yates) کارگردان دو فیلم قبلی هم احتمالا برای کارگردانی این فیلم برخواهد گشت.

هنوز مشخص نیست تیم سازنده با این زمان اضافی که در اختیار آن‌ها قرار داده شده چکار خواهند کرد. این احتمال وجود دارد که رولینگ در حال کار روی داستان فیلم‌های بعدی باشد تا هرکدام از آن‌ها یک اثر مستقل شوند که در دنیای بزرگتری قرار گرفته‌اند. طرفداران سرسخت از مشکلاتی که The Crimes of Grindelwald برای پیوستگی زمانی سری «هری پاتر» به وجود آورد ناراضی بودند – مخصوصا حضور مینروا مک‌گوناگال پروفسور هاگوارتز و افشای هویت واقعی کردنس بیربون. دنیای جادوگری ساخته شده توسط رولینگ یک دنیای بسیار گسترده است، اما طرفداران انتظار دارند به پیوستگی زمانی خودش پایبند باشد.

این تاخیر در تولید فیلم سوم هر دلیلی داشته باشد، می‌تواند به کیفیت فیلم کمک کند. یکی از انتقادهای اصلی به The Crimes of Grindelwald این بود که خیلی به داستان قسمت اول مرتبط بود. اگر Fantastic Beasts 3 نتواند به عنوان یک فیلم مستقل خودش را نشان دهد، آن فیلم هم به همین مشکل دچار خواهد شد – مخصوصا حالا که دو فیلم دیگر از این فرنچایز در آینده ساخته خواهند شد. رولینگ به طرفداران قول داده است Fantastic Beasts 3 به سوالاتی که در The Crimes of Grindelwald برای آن‌ها به وجود آمده پاسخ خواهد داد. امیدواریم این وعده واقعی باشد و Fantastic Beasts 3 بتواند دوباره این فرنچایز را به موفقیت برساند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.