تریلر جدید Shazam! از راه رسید: بیلی باتسون قهرمان واقعی می‌شود

20 January 2019 - 23:45

استودیو برادران وارنر پیکچرز و دی‌سی فیلمز تریلر جدیدی از فیلم Shazam! با بازی زکری لوی (Zachary Levi) منتشر کرده که نقش اول فیلم را بازی می‌کند. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تریلر را در قسمت زیر مشاهده کنید.

همه‌ی ما یک ابرقهرمان درونمان داریم‌، فقط کمی معجزه برای نشان دادنش نیاز داریم. در مورد بیلی باتسون اینگونه است که با گفتن یک کلمه، Shazam!، این پسر بچه ۱۴ ساله تبدیل به ابرقهرمان بزرگسالی می‌شود. او قلبا همچنان بچه است و درون جسم دیگری قرار گرفته است. شزم در این نسخه‌ی بزرگسال خود نشان می‌دهد که یک نوجوان با قدرت خارق‌العاده خود چکار می‌تواند بکند: می‌تواند پرواز کند؟ بینش اشعه ایکس دارد؟ از دستانش نور خارج شود؟ می‌تواند از امتحان مطالعات فرار کند؟ شزم باید حد توانایی‌هایش را با هیجان یک بچه امتحان کند. اما او باید در استفاده از این قدرتش تبحر پیدا کند تا با نیروهای مهلک شیطانی که توسط دکتر تادوس سیوانا کنترل می‌شوند، مبارزه کند.

بازیگران این فیلم عبارتند از: آشر انجل (Asher Angel) در نقش بیلی باتسون، و مارک استرانگ (Mark Strong) در نقش دکتر تادوس سیوانا سوپر تبهکار. جک دیلن گریزر (Jack Dylan Grazor) در نقش بهترین دوست بیلی و فردی و خانواده بچه‌ها مانند مری با هنرمندی گریس فولتون (Grace Fulton)؛ دارلا با هنرمندی فیث هرمن (Faithe Herman)؛ یوجین با بازی ایان چن (Ian Chen) و پدرو با بازی خوان آرمند (Jovan Armand) دیگر بازیگران این فیلم هستند. کوپر اندروز (Cooper Andrews) و مارتا میلانز (Marta Milans) نقش ویکتور و رزا واسکوز، والدین بچه‌ها، را با ران کفاس جونز در نقش جادوگر بازی می‌کنند.

دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) کارگردان فیلم است. پیتر سافران (Peter Safran) نیز تولید فیلم را برعهده دارد. هنری گیدن (Henry Gayden) و دارن لمک (Darren Lemke) نیز فیلم‌نامه کار را نوشته‌اند.

شزم که در سال ۱۹۳۹ توسط سی.سی. بک طراحی شد و بیل پارکر آن را نوشت، اولین بار در Whiz Comics #2 دیده شد. نوجوانی به نام بیلی باتسون با گفتن کلمه شزم تغییر شکل و توانایی‌های خارق‌العاده پیدا می‌کرد.

شزم! پنجم آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۹۸) راهی سینماهای سراسر کشور می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.