شبکه هولو سریال The First با حضور شان پن را پس از یک فصل کنسل کرد

21 January 2019 - 16:00

شبکه هولو سریال درام سفر به مریخ The First «اولین» را پس از یک فصل کنسل کرد. این سریال در آینده‌ای نزدیک روایت می‌شد و درباره‌ی اولین ماموریت سفر انسان به مریخ بود که شان پن (Sean Penn) در آن نقش اصلی را بازی می‌کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پخش سریال The First از ماه سپتامبر ۲۰۱۸ آغاز شد، و موانع فنی زیاد سر راه فرستادن انسان به مریخ را نمایش داد، و همچنین در کنار آن به بررسی شرایط دشوار افراد درگیر در این ماموریت پرداخت. این سریال همچنین اولین سریال تلویزیونی با حضور پن بود، که در سریال‌هایی مثل Friends «دوستان»، Family Guy «مرد خانواده» و به زودی The Big Bang Theory «تئوری بیگ بنگ» به عنوان بازیگر مهمان حضور داشته است. دیگر بازیگران این سریال ناتاشا مک‌الهون (Natascha McElhone)، کیکو آجه‌نا (Keiko Agena) و آنا جیکوبی هرون (Anna Jacoby-Heron) بودند. اما با وجود عوامل مشهور در جلو و پشت دوربین، به نظر می‌آید داستان سریال به اندازه‌ی کافی جذاب نبوده است.

The First به دومین سریال شبکه هولو پس از I Love You America تبدیل شد که بعد از فقط یک فصل کنسل شده است. فعلا دلیل این کنسلی مشخص نیست چون هولو ارقام مربوط به بینندگان خودش را منتشر نمی‌کند، اما ما در این باره حدس‌هایی زده‌ایم.

اگرچه The First از نظر منتقدین، سریال قابل قبولی توصیف شد، اما یک سریال عالی هم نبود. این سریال در سایت راتن تومیتوز نمره‌ی ۶۰ را گرفته که بد نیست، اما با حضور یک بازیگر برنده اسکار و بو ویلیمون (Beau Willimon) خالق House of Cards «خانه پوشالی» در این سریال، انتظارات خیلی بیشتر از این‌ها بود. اگرچه اطلاعاتی از تعداد بیننده‌های این سریال نداریم، اما نکته‌ی قابل توجه این است که The First بیشتر از اینکه کاوش‌گرایانه باشد متفکرانه بود، پس اگر مخاطبان انتظار چیزی مثل The Martian «مریخی» یا Interstellar «میان ستاره‌ای» را از آن داشته‌اند، قطعا از سریال ناامید شده‌اند.

در دورانی که سرویس‌های استریم از اعلام تعداد مخاطبان خودداری می‌کنند، دلیل کنسل شدن سریال‌هایی منتقدپسند با حضور ستارگان بزرگان سینما به یک معمای بزرگ تبدیل شده است. هنوز هم مشخص نیست چرا نتفلیکس سریال‌های مارولی خودش را کنسل کرد، اما این شبکه تاکنون هیچ خبری درباره‌ی مشکل تعداد مخاطبان، بودجه یا لایسنس شخصیت‌ها را تایید نکرده است. حال باید دید آیا هولو هم مثل نتفلیکس رفتار می‌کند یا کاملا شجاعانه دلیل کنسل شدن The First را اعلام می‌کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.