شاید خود چانینگ تیتوم به کارگردانی فیلم Gambit بپردازد

21 January 2019 - 20:28

طبق گزارشی که بدستمان رسیده است چانینگ تیتوم (Channing Tatum) بعد از تمام دردسر هایی که در فیلم های قبلی داشته‌است، ممکن است فیلم Gambit را خودش کارگردانی کند. تیتوم در سال ۲۰۱۴ به Fox به فرانچایز X-Men «مردان ایکس» پیوست، تا نقش رمی لیبو (Remy LeBeau) را در یک فیلم انفرادی بازی کند. در آن زمان شبکه Fox فیلم X-Men: Days of Future «مردان ایکس: روز های آینده» را منتشر کرد و برنامه‌ای برای توسعه فیلم های X-Men از طریق فیلم های انفرادی و تیم های بیشتر با Gambit که ابتدا در سال ۲۰۱۶ بر روی پرده‌ی سینما رفت، داشت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

با وجود علاقه‌ی زیاد تیتوم به بازی در فیلم Gambit در نقش Ragin’ Cajun، وی تلاش می‌کرد تا گامی مثبت برای فیلم بردارد. روپرت وایات (Rupert Wyatt) اولین کارگردانی بود که در ماه ژوئن سال ۲۰۱۵ به فیلم پیوست که ماندنش طولی نکشید و در سپتامبر همان سال از فیلم جدا شد. بعد از بررسی چندین کارگردان با استعداد، Doug Liman در نوامبر سال ۲۰۱۵ مشتاق به همکاری شد که لیمان هم در اوت سال ۲۰۱۶ فیلم را ترک نمود. گور وربینسکی (Gore Verbinski) در اکتبر سال ۲۰۱۷ به فیلم پیوست و پیشرفت خوبی کرد اما سرانجام او نیز در ابتدای سال ۲۰۱۸ همکاری اش را متوقف کرد. تقریبا یک سال می‌گذرد و هیچ جایگزینی برای کارگردانی فیلم پیدا نشده‌ است و به نظر می‌رسد تیتوم خودش به تنهایی فیلم را کارگردانی کند.

خبرگزاری Deadline این اطلاعات را به عنوان بخشی از داستان تیتوم که در آن از تغییر مهارت‌هایش حرف می‌زند، منتشر ساخته‌است. ددلاین اشاره دارد که تیتوم اجازه نداد فیلم Gambit بدون کارگردان باقی بماند و امکان دارد خودش مستقیما فیلم را هدایت کند، البته هنوز مشخص نیست که آیا مذاکراتی رسمی بین تیتوم و فاکس صورت گرفته‌است یا خیر، در واقع اگر مذاکراتی شکل بگیرد این ممکن را به واقعیت تبدیل می‌سازد.

تیتوم در حال حاضر ستاره و تهیه کننده‌ی فیلم Gambit است، که اگر کارگردان هم شود، باعث برجستگی بیشتر وی خواهد شد. تیتوم تا به حال تجربه کارگردانی نداشته‌ است و این پروژه می‌تواند اولین تجربه او روی صندلی کارگردانی باشد. البته فاکس هم از کارگردانانی که اولین فیلمشان را در یکی از فیلم های X-Men می‌سازند استقبال می‌کند.

این قرارداد می‌تواند روی شخصیت های مارول تاثیر بگذارد، ایده های کوین فایگی (Kevin Feige) برای شخصیت های جدید هنوز مشخص نشده‌ است زیرا مارول تا زمانی که قرارداد بسته نشود نمی‌تواند این کار را قانونی انجام دهد. انتظار می‌رود این قرارداد برای چند هفته طول بکشد، البته اگر Gambit به طور رسمی لغو نشده‌ باشد . پس موضوع اصلی در این میان زمان است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.