تاخیر دوباره در اکران فیلم ابرقهرمانی The New Mutants؛ احتمال پخش در شبکه هولو

21 January 2019 - 20:30

به تازگی شایعه شده است اکران فیلم ابرقهرمانی مشکل‌دار The New Mutants «جهش یافته‌های جدید» ساخته‌ی جاش بون (Josh Boone) احتمالا دوباره با تاخیر مواجه شده است، و حتی ممکن است فقط در شبکه هولو پخش شود. The New Mutants ابتدا قرار بود ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۹۷) اکران شود، اما تاریخ اکران آن به ۲ اوت ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۹۸) موکول شده است. این تاخیر به دلیل فیلمبرداری مجدد این فیلم بوده که برخی ادعا می‌کنند ممکن است شامل فیلمبرداری مجدد نیمی از فیلم باشد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طی سال‌های اخیر شاهد رویکرد متفاوت کمپانی فاکس نسبت به فرنچایز X-Men «مردان ایکس» بوده‌ایم. آن‌ها تمرکز خود را به دو بخش فیلم‌های با بودجه‌ی بالا که انتظار موفقیت از آن‌ها می‌رفت و فیلم‌های با بودجه‌ی کم تقسیم کرده‌اند، که فیلم‌های با بودجه‌ی کم آن‌ها با استقبال خوبی هم روبرو شدند؛ هردو فیلم Deadpool «ددپول» و Logan «لوگان» به یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ سینما تبدیل شدند. The New Mutants هم از ابتدا قرار بود یک فیلم ابرقهرمانی متفاوت، یعنی ترکیبی از ژانر ابرقهرمانی و ژانر وحشت باشد، چون فاکس پس از موفقیت فیلم ترسناک IT «آن» چرخش واضحی به سمت ژانر وحشت داشته است.

خبرهای جدید حاکی از این است که The New Mutants همچنان با مشکل مواجه است. طبق گزارشی، فاکس و بون هنوز موفق نشده‌اند روی خوب بودن محصول نهایی به توافق برسند. به نظر می‌رسد تاریخ اکران فیلم به ماه نوامبر ۲۰۱۹ موکول شود، و حتی ممکن است فاکس تصمیم بگیرد این فیلم را مستقیما روی شبکه هولو پخش کند. فیلمبرداری مجدد این فیلم قرار بود از ماه سپتامبر ۲۰۱۸ آغاز شود، اما این اتفاق هنوز نیفتاده است. دلیل اصلی این قضیه، ناتوانی فاکس در جمع کردن دوباره‌ی بازیگران اصلی دور هم است. آنا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy) از زمان زیادی که تاکنون برای The New Mutants اختصاص داده خسته شده است.

البته این‌ها فقط شایعه هستند، اگرچه که خیلی قابل باور هستند. نکته‌ی قابل توجه این است که احتمال دارد سرنوشت The New Mutants تحت تاثیر توافق دیزنی و فاکس قرار بگیرد. دیزنی امیدوار است کل امپراطوری سینمایی و تلویزیونی فاکس را خریداری کند و فقط منتظر امضای نهایی توافق‌نامه است. اگر این توافق طبق برنامه پیش برود، حقوق شخصیت‌های X-Men و Fantastic Four «چهار شگفت انگیز» به استودیوی مارول برمی‌گردد. دیزنی اعلام کرده تمام فیلم‌های تکمیل شده‌ی فاکس را اکران خواهد کرد، اما آیا The New Mutants هم جزو این فیلم‌ها قرار می‌گیرد؟ اگرچه فیلمبرداری اصلی این فیلم خیلی وقت است به پایان رسیده، اما به نظر می‌آید  فیلمبرداری مجدد آن خیلی گسترده باشد. خیلی ناراحت کننده است اگر دیزنی فیلم Dark Phoenix «دارک فینیکس» را آخرین فیلم فرنچایز X-Men دانسته و اجازه‌ی ادامه‌ی تولید فیلم The New Mutants را ندهد.

تمام این‌ها خبرهای ناامید کننده‌ای برای طرفداران X-Men است. جاش بون طرفدار سرسخت کامیک بوک هاست، و در فیلمش هم الهامات زیادی از کامیک‌های نوشته شده توسط کریس کلرمونت (Chris Claremont) و بیل شنکویچ (Bill Sienkiewicz) گرفته است. بون در ابتدا این فیلم را به عنوان شروعی برای یک سه‌گانه از افراد ایکس آینده توصیف کرده بود، اما این اتفاق قطعا نخواهد افتاد. اگر شایعات درست باشند، حتی ممکن است The New Mutants پایش به سینماها هم باز نشود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.