فیلم بعدی ادگار رایت کارگردان Baby Driver یک فیلم مهیج روان شناختی خواهد بود

22 January 2019 - 00:00

ادگار رایت (Edgar Wright) که در حال کار روی مستند خود درباره‌ی گروه موسیقی راک اسپارکس است، خودش را برای فیلم سینمایی بعدی خودش آماده می‌کند. اگرچه رایت هنوز نام این فیلم را اعلام نکرده، اما گفته که یک فیلم هیجانی روان شناختی شبیه Don’t Look Now «حالا نگاه نکن»‌ و Repulsion «انزجار» ساخته‌ی رومن پولانسکی (Roman Polanski) است. رایت همچنین گفته داستان فیلم در لندن روایت شده و نقش اصلی آن یک خانم خواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

رایت در این باره گفته است:

من به این نتیجه رسیدم که تاکنون فیلمی درباره‌ی لندن مرکزی نساخته‌ام، مخصوصا سوهو که سال‌های زیادی از زندگی خودم را آنجا گذرانده‌ام. Hot Fuzz «پلیس خفن» و Shaun Of The Dead «شان مردگان» درباره‌ی جاهایی بودند که شما در آن زندگی کرده‌اید. این فیلم درباره‌ی لندنی است که من در آن زندگی کرده‌ام.

تولید این فیلم از تابستان ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. فیلمنامه‌ی این فیلم توسط رایت و کریستی ویلسون کیرنز (Krysty Wilson-Cairns) نوشته شده است. هنوز اخباری از انتخاب بازیگران فیلم منتشر نشده است.

رایت همچنین گفته که کار روی دنباله‌ی Baby Driver «بیبی راننده» همچنان ادامه دارد و اولین نسخه از فیلمنامه‌ی آن فیلم نوشته شده است. او در ادامه گفته این دنباله، داستان فیلم قبلی را با حضور شخصیت‌های جدید ادامه می‌دهد و از نظر موزیکال بودن شبیه فیلم قبلی خواهد بود. فیلم Baby Driver در سال ۲۰۱۷ اکران شد و در باکس آفیس جهانی به فروش ۲۲۷ میلیون دلاری دست یافت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.