فیلم Black Panther نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم‌‌ در اسکار سال ۲۰۱۹ شد

22 January 2019 - 19:30

فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم‌ در اسکار امسال شد، که به اولین فیلم ابر قهرمانانه در دسته خودش تبدیل شد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

آکادمی اسکار مدت زیادی است که به تشویق ژانرهای متفاوت‌تر پرداخته‌ است و بسیاری از جوایز اسکار هم به بخش های فنی تعلق دارد. البته این موضوع با استثناهایی نیز همراه است، مانند هیث لجر که جایزه بهترین نقش مکمل مرد را برای فیلم Dark Knight «شوالیه سیاه» دریافت‌ کرد و یا Logan که برای بهترین فیلم‌نامه در سال گذشته جایزه‌ای را برنده شد. طرفدران دو فیلم این موفقیت‌ها را جشن گرفتند اما آن‌ها نمی‌دانند که باید برای جایزه بهترین فیلم‌برداری نیز جشن بگیرند یا خیر.

فیلم Black Panther به کارگردانی رایان کوگلر (Ryan Coogler) در فوریه سال ۲۰۱۸ بر روی پرده سینما رفت. فیلم جنبه قهرمانی و اجتماعی به همراه لحنی تاریخی دارد، در واقع می‌توان آن را به عنوان یک «فیلم کامیک بوکی» در نظر گرفت که حد و مرز ها را رد کرده‌ است و برای مردم در سراسر جهان عمیق و تاثیر گذار است.

امروز نامزدهای جایزه اسکار ۲۰۱۹ اعلام شده ‎‌است، و Black Panther یکی از ۸ فیلمی است که برای جایزه بهترین فیلم‌برداری امسال نامزد هستند. این بخش مجموعه‌ای است که شامل فیلم هایی مانند BlacKkKlansman ،Bohemian Rhapsody، Green Book، Roma، A Star is Born ،Vice است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.