اولین تصویر Last Christmas امیلیا کلارک و هنری گلدینگ را نشان می‌دهد

23 January 2019 - 15:00

ستاره‌ی فیلم Crazy Rich Asians، هنری گلدینگ (Henry Golding) در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، تصویر رسمی از فیلم کمدی رمانتیک Last Christmas را منتشر کرد. این تصویر، شخصیت‌های امیلیا کلارک و گلدینگ؛ کیت و تام، را نشان می‌دهد. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تصویر را در قسمت زیر مشاهده کنید.

فیلم Last Christmas نوامبر ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و اما تامپسون (Emma Tompson) و میشل یو (Michelle Yeoh) دیگر بازیگران آن هستند. پل فیگ (Paul Feig) این فیلم را با فیلم‌نامه‌ای از بریونی کیمینگز (Bryony Kimmings) کارگردانی می‌کند که برگرفته از آهنگ جورج مایکل است. تامپسون این فیلم را به همراه دیوید لیوینگ‌استون (David Livingstone) می‌سازد.

کیت (با بازی کلارک) اطراف لندن چرخ می‌زند و تصمیمات بدی می‌گیرد که جنجال به پا می‌کنند و نتیجه‌ی آن روی کارش در مغازه کریسمس تاثیر می‌گذارد. تام (با بازی گلدینگ) وقتی وارد زندگی کیت می‌شود خیلی خوب بنظر می‌رسد و متوجه خیلی از موانع کیت می‌شود. با تغییر لندن به بهترین عصر ممکن، هیچ چیز برای این دو خوب پیش نمی‌رود. اما گاهی باید بی‌خیال همه چیز شد و فقط به حرف دل گوش کرد و ایمان داشت. Last Christmas موسیقی جورج مایکل را نشان می‌دهد که شامل تعطیلات تلخ و شیرین کریسمس است.

فیلم Last Christmas پانزدهم نوامبر ۲۰۱۹ راهی سینماها می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.