استیون نایت از آرزویش برای ساخت فیلم‌های اقتباسی رمان‌های دیکنز می‌گوید

23 January 2019 - 15:30

استیون نایت (Steven Knight) برای اولین بار درباره ساختار و خط زمانی پروژه رویایی اقتباس از رمان A Christmas Carol (سرود کریسمس) نوشته چارلز دیکنز در سال ۲۰۱۷ صحبت کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم سه ساعت است و کار فیلم‌نامه به پایان رسیده است. فیلم‌برداری پروژه امسال آغاز می‌شود و امیدواریم تا کریسمس آماده شود و روی پرده برود. در این کار اِلمان آمریکایی بکار برده می‌شود.

هنوز مشخص نیست این المان آمریکایی چیست، هرچند نتفلیکس و بی‌بی‌سی در پروژه‌های زیادی باهم کار کرده‌اند مانند Bodyguard و Luther.

جدا از این مسئله، نایت تنها به یک رمان دیکنز بسنده نخواهد کرد:

من قصد دارم از پنج کتاب دیکنز اقتباس بعمل بیاورم- سرود کریسمس به اضافه چهار رمان دیگر- و اینکار را به مدت شش یا هفت سال انجام می‌دهیم و بازیگران زیادی در اختیار داریم و فکر کنم بهترین بازیگران دنیا را داریم چون شخصیت‌های رمان‌های دیکنز بسیار برجسته هستند. رمان‌هایی مانند دیوید کاپرفیلد، الیور توییست، و آرزوهای بزرگ را به شیوه‌ای مدرن خواهیم ساخت. نه اینکه خیلی از متن فاصله بگیریم اما چیزی در همین حدود.

نایت همچنین اشاره بر امیدش به شروع فیلم‌برداری سرود کریسمس در سال ۲۰۱۹ کرد. اگر اقتباس سه ساعتِ او خوب پیش برود، احتمالا گام بعدی‌اش اقتباس‌های هشت ساعتِ دیگر رمان‌های دیکنز خواهد بود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.