بازیگران فیلم I Met A Girl اعلام شدند

23 January 2019 - 17:04

طبق گزارش سایت خبری ددلاین، ستاره سریال Titans، برنتون تویتز (Brenton Thwaites) و لیلی سالیوان (Lily Sullivan) نقش‌های اصلی درام کمدی I Met A Girl به کارگردانی لوک ایو (Luke Eve) خواهند بود. جول جکسون (Joel Jackson)، زهرا نیومن (Zahra Newman) و پیتر روستورن (Petet Rowsthorn) دیگر بازیگران این فیلم هستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جیمز نوری (James Norrie) درباره فیلم گفته:

فیلم I Met A Girl، رمانتیک، شیرین و خنده‌دار است و تعادل خوبی بین شوخ‌طبعی و ترحم برقرار کرده که قطعا مخاطب بین‌المللی را جذب خواهد کرد.

فیلم I Met A Girl داستان موسیقی‌دان تکانشی (با بازی توویتز) است که از بیماری اسکیزوفرنی رنج می‌برد. او با زن مرموزی (با بازی سالیوان) آشنا می‌شود که عاشق‌اش می‌شود اما شاید این زن تنها یک تصویر در ذهن مرد باشد. وقتی این زن ناگهان ناپدید می‌شود و خیالش در ذهن مرد از بین می‌رود، او راهی استرالیا می‌شود تا زن را پیدا کند و برادرش (با بازی جکسون) مجبور می‌شود او را نجات دهد.

گلن دولمن (Glen Dolman) این فیلم‌‌نامه را نوشته که آدام دولمن (Adam Dolman) از طریق Monsoon Productions) به همراه ملیسا کلی (Melissa Kelly) و رایان هاجسون (Ryan Hodfson) از Factor 30 Films می‌سازند. اولویت و ایو تهیه‌کنندگان اجرایی کار به همراه راجر ساواج (Roger Savage)، جیمز نوری و باب پورتال (Bob Portal) هستند. Screen Australia و Screenwest سرمایه‌گذاران این فیلم هستند.

آدام و گلن دولمن افزودند که این داستان الهام گرفته از مرگ دوست نزدیک‌شان است:

این داستان شخصی، واقعی و عالی است. داستانی که فکر کنم مخاطبین سراسر دنیا را تحت تاثیر قرار دهد. خوشحالیم که مجدد با لوک ایو همکاری داریم، احساس و بینش او برای این پروژه لازم است.

فیلم I Met A Girl در غرب استرالیا و جنوب ولز فیلم‌برداری می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.