پیوستن بردلی جیمز به سریال انیمیشنی The Liberator محصول نتفلیکس

23 January 2019 - 16:00

بردلی جیمز (Bradley James) نقش اصلی سریال انیمیشنی The Liberator محصول نتفلیکس با موضوع جنگ جهانی دوم بازی خواهد کرد. این سریال چهارقسمتی براساس کتاب آزادی‌خواه: سفر پرمخاطره‌ی ۵۰۰ روزه‌ی یک سرباز جنگ جهانی دوم (The Liberator: One World War II Soldier’s 500-Day Odyssey) نوشته‌ی الکس کرشاو (Alex Kershaw) ساخته می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال انیمیشنی The Liberator به کارگردانی ژرگور شیانکایتیس (Grzegorz Jonkajtys) داستان واقعی و جذاب خونین‌ترین و دراماتیک‌ترین پیشروی به سمت پیروزی در جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند: ماجراجویی‌های افسر ارتش آمریکا فلیکس اسپارکس (با بازی جیمز) و گشت پیاده نظامش که طی ۵۰۰ روز برای آزادی اروپا جنگیدند.

این انیمیشن درام جنگی داستان فلیکس اسپارکس افسر ارتش آمریکا و هنگ پیاده‌نظام او از اوکلاهاما را روایت می‌کند. آن‌ها در کنار هم یک واحد گارد ملی پر از کابوی‌ها، بومیان آمریکا و آمریکایی- مکزیکی‌ها را در طول حمله‌ی ایتالیا به اردوگاه کار اجباری داخاو تشکیل می‌دهند.

شخصیت اسپارکس یک کابوی اهل آریزونا توصیف شده که رهبر هنگ پیاده‌نظام گروهان ای است، گروهی متنوع از آمریکایی‌ها که به یکی از بهترین واحدهای رزمنده‌ی جنگ جهانی دوم تبدیل شدند. اسپارکس مردی قدرتمند، دلسوز و باوجدان بود و همچنین در مقابل مافوق‌های خودش لجوج و جسور بود. طی ۵۰۰ روز نبرد، اسپارکس از ستوان دوم به سرهنگ تبدیل شد و مردان تحت رهبری او به ۱۰۰۰۰ نفر رسیدند، و او همچنان در کنار آن‌ها به نبرد پرداخت و در فداکاری‌ها و چالش‌های آن‌ها سهیم شد.

جب استوارت (Jeb Stuart) سازنده‌ی این سریال، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی آن نیز خواهد بود. این اولین سریال انیمیشنی ساخته شده توسط تکنیک ترکیب سه‌گانه‌ی بهبودیافته است، یک تکنولوژی جدید که جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری را با نقش‌آفرینی لایواکشن ترکیب می‌کند، و سطح احساسات و باورپذیری بی‌نظیری به انیمیشن می‌دهد. طراح جلوه‌های ویژه‌ این تکنولوژی را به همراه ال سی کراولی (L.C. Crowley) موسس استودیوی انیمیشنی School of Humans اختراع کرده است.

استودیوی A+E با همکاری شرکت Unique Features و با شراکت استودیوی انیمیشنی School of Humans این مینی‌سریال را برای نتفلیکس تولید می‌کنند. تهیه‌کنندگان اجرایی شرکت Unique Features باب شی (Bob Shaye)، مایکل لین (Michael Lynne) و سارا ویکتور (Sarah Victor) می‌باشند. تهیه‌کنندگان اجرایی استودیوی School of Humans ال سی کراولی، ژرگور شیانکایتیس، برندون بار (Brandon Barr) و مارک آپن (Mark Apen) هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.