پخش سریال Folklore از ماه فوریه

23 January 2019 - 21:30

تاریخ پخش سریال Folklore (فولکلور)، که جدیدترین ورود شبکه HBO به ژانر آنتولوژی وحشت است، اول فوریه تعیین شده است. این سریال که شامل شش اپیزود یک ساعته است، در شش کشور آسیایی از قبیل اندونزی، ژاپن، کره، مالزی، سنگاپور، و تایلند اتفاق می‌افتد. تریلر این سریال را هم می‌توانید در انتهای خبر تماشا کنید. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

هرکدام از این شش اپیزود بر اساس فولکلور و اسطوره‌شناسی خاص آن کشور است، که شامل موجودات ماورا‌الطبیعه مختلف و رسومات اسرارآمیز و عجیب آن کشورها می‌باشد. هر اپیزود را یک کارگردان متفاوت کارگردانی خواهد کرد، و فیلم هر اپیزود نیز به زبان بومی همان کشور خاص ساخته خواهد شد.

نام اپیزودی که در سنگاپور واقع می‌شود، “A Mother’s Love” (عشق یک مادر) است که در آن یک پونتیاناک بیدار می‌شود و می‌بیند که یک سرکارگر و یک کارگر ساختمان در تلاش‌اند تا جسد دختر مرده‌ای را به جای سوزاندن، دفن کنند. و اپیزود مربوط به کشور مالزی، “Toyol” (تویول) نام دارد که در آن، عضوی از پارلمان برای کمک به شرایط حاد اقتصادی کشور، از زن مرموزی با نیروهای ماورا‌الطبیعه استفاده می‌کند.

سریال Folklore برای نخستین بار، در اول فوریه از شبکه HBO و سرویس استریم‌های HBO Go و HBO Now به روی آنتن می‌رود. شبکه HBO در ابتدا از این فرمت آنتولوژی وحشت برای سریال کلاسیک کالتی با عنوان Tales from the Crypt (داستان‌های مقبره) استفاده کرد که بین سال‌های ۱۹۹۶-۱۹۸۹ پخش می‌شد. هر اپیزود این سریال هم مثل سریال Folklore، خود-محور بود و از کارگردان و بازیگران مجزایی برخوردار بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.