پسر جیمز گاندولفینی نقش تونی جوان را در فیلم پیش‌درآمد Sopranos بازی می‌کند

23 January 2019 - 23:00

فیلم پیش‌درآمد Sopranos نام آشنایی را برای بازی در نقش تونی سوپرانوی جوان انتخاب کرده است. مایکل گاندولفینی (Michael Gandolfini) در فیلم The Many Saints of Newark نقشی را بازی خواهد کرد که پدرش باعث شهرت آن شد، جیمز گاندولفینی (James Gandolfini) فقید که برای بازی در نقش رئیس مافیای ایتالیایی آمریکایی برنده‌ی ۳ جایزه امی شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم درام در فضای شهر نیوآرک دهه ۶۰ میلادی، در زمانی روایت می‌شود که تنش بین آفریقایی آمریکایی‌ها و ایتالیایی‌هایی که در نیوجرسی زندگی می‌کردند به شدت خطرناک و مرگبار می‌شود.

اگرچه جزییات داستانی فیلم مشخص نیستند، اما انتظار می‌رود دیگر شخصیت‌های سریال هم در این فیلم حضور داشته باشند. الساندرو نیوولا (Alessandro Nivola) نقش دیکی مولتی‌سانتی مربی تونی جوان را بازی می‌کند، و ویرا فارمیگا (Vera Farmigo)، کوری استول (Corey Stoll) و جان برنثال (Jon Bernthal) هم به تازگی به گروه بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند.

آلن تیلور (Alan Taylor) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید چیس (David Chase) سازنده‌ی سریال The Sopranos و لارنس کانر (Lawrence Konner) برعهده دارد. چیس و کانر تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند و نیکول لمبرت (Nicole Lambert) و مارکوس ویسیدی (Marcus Viscidi) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.