حضور نیکولاس کیج در فیلم The Color Out of Space

23 January 2019 - 23:59

به گزارش بلادی دیگاستینگ، دارنده‌ی جایزه اسکار، نیکولاس کیج (Nicolas Cage) برای بازی در اثر اقتباسی The Color Out of Space از H.I.P Lovecrafts فراخوانده شده است. این فیلم که نوشته‌ی ریچارد استنلی (Richard Stanley) خالق آثاری نظیر Hardware و The Island of Dr. Moreau می‌باشد توسط خود او نیز هدایت و کارگردانی خواهد شد. طبق برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته تهیه و تولید فیلم در ماه فوریه و در کشور پرتغال کلید خواهد خورد. لطفا در ادامه این خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

دنیل نواه (Daniel Noah) از اسپکتر ویژن (SpectreVisin) در بیانیه‌ای اظهار داشت:

Lovecraft پدر یک اثر ترسناک مدرن است، و ما نیز به دنبال اقتباسی بودیم تا یک حوزه‌ی کیهانی وحشتناک را برای سال‌ها در اختیار داشته باشیم.
احتمالا طول خواهد کشید تا ریچارد استنلی -که در کار خودش یک جادوگر است- قدرت مسلم Lovecraft را به صفحه‌ی فیلتر نشده بیاورد.

فیلم The Color Out of Space یک داستان وحشتناک کیهانی راجع به گاردنرها است؛ خانواده‌ای که برای فرار از فشارهای قرن بیست و یکم به مزرعه‌ای دور افتاده در روستای نیو انگلند نقل مکان می‌کنند. زمانی‌که یک شهاب سنگ به حیاط جلوی خانه‌ی آنان برخورد می‌کند، آن‌ها در حال کنار آمدن با زندگی جدیدشان هستند‌. بنظر می‌رسد این شهاب سنگ آسمانی مرموز در حال ذوب شدن در زمین است، و این ذوب شدن بر زمین و به طرز عجیبی بر فضا-زمان تاثیر می‌گذارد. در ادامه ماجرای ترسناک آنان، خانواده گاردنر در می‌یابند که این نیروی بیگانه به تدریج فرم هر زندگی که با آن مواجه می‌شود را تغییر می‌دهد و سبب جهش یافتن آن می‌گردد…از جمله خانواده خودِ آن‌ها.

جولی ریچاردسون (Joely Richardson)، تامی چانگ (Tommy Chong)، جولیان هیلیارد (Julian Hilliard) و کیو اوریانکا کیلچر (Q’Orianka Kilcher) نیز ب تیم بازیگرای این فیلم اضافه خواهند شد.

تا کنون سه سال از اعلام تهیه و تولید اقتباسی از داستان کوتاهِ Lovecraft توسط اسپکتر ویژن می‌گذرد. استنلی که این فیلم را کارگردانی خواهد کرد در سال ۱۹۹۶ از هدایت اقتباس H G. Wells از The Island of Dr. Moreau، که به عنوان برنامه وحشیانه Lost Soul: The Doomed Jounrney of Richard Stanley’s Island of Doctor Moreau ضبط شد، کنار زده شده بود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.