نتفلیکس، ساندرا بالوک، و کمپانی ورتیگو برای ساخت سریال Reborn به کارگردانی کریس مکی به یکدیگر پیوستند

24 January 2019 - 12:00

سازنده The Lego Batman Movie (فیلم لگوی بتمن): کریس مکی (Chris Mckay)، سریال Reborn (تولد دوباره)، به اقتباس از کتاب کمیکی از Millarworld، را برای شبکه نتفلیکس، ساندرا بلوک (Sandra Bullock) و کمپانی Vertigo Entertainment، کارگردانی می‌کند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

مجموعه کمیک فانتزی علمی-تخیلی Reborn، نوشته مارک میلار (Mark Millar) و گرگ کاپولو (Greg Capullo)، داستان پیرزن هشتادساله‌ای به نام بونی بلک (Bonnie Black) را روایت می‌کند که به محض این‌که در بیمارستانی در شهر منهاتان می‌میرد، در کمال جوانی در جهان پس از مرگ آدیستریا (Adystria) دوباره متولد می‌شود؛ سرزمین جادویی غول‌ها و اژدها‌ها؛ جایی که خیر و شر درگیر نبردی ابدی‌اند.در آن‌جا دوستان قدیمی خود و تمام‌کسانی را که دوست داشته در انتظار خود باز‌می‌یابد به جز شوهرش را که پیش از او مرده است. او که به شمشیری مسلح است، به همراه پدر مرحومش، این سرزمین ‌داغون‌شده از جنگ را می‌پیماید تا شوهرش را پیدا کند.

برنده اسکار: بالوک به همراه روی لی (Roy Lee) و میری یون (Miri Yoon) از طرف کمپانی Vertigo Entertainment از جمله تهیه‌کنندگان فیلم هستند. بنا بر برخی گزارشات، ظاهرا بالوک، بازیگر فیلم Gravity (جاذبه)، طبیعتا می‌تواند تیم بازیگران این فیلم، که هم‌اکنون در دست ساخت است، را هدایت کند. مارک میلار و گرگ کاپولو تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. و سامانتا نیسنبویم (Samantha Nisenboim) هم دستیار تهیه‌کننده است.

نتفلیکس و بالوک اخیرا در فیلم Bird Box (جعبه پرنده) با هم همکاری کرده‌اند، که گفته شده بیش از هشتاد میلیون خانواده این فیلم را تماشا کرده‌اند و بنابراین این فیلم به یکی از موفق‌ترین روایت‌ها تبدیل شده است.

مکی تهیه‌کننده اجرایی فیلم The Lego Movie2: The Second Part (فیلم لگو۲: قسمت دوم) است که هم‌اکنون در مرحله پس‌از‌تولید می‌باشد. او پیش از این هم ظاهرا برای فیلم Nightwing (نایت‌وینگ) مذاکراتی کرده بود. از جمله آثار تلویزیونی معتبر وی می‌توان به سریال تلویزیونی Robot Chicken (مرغ روبات) از شبکه Cartoon اشاره کرد.

نتفلیکس پس از این‌که لیبل انتشار آثار مارک میلار، خالق Kingsman (کینگزمن) و Kick-Ass (کیک-اس) را در سال ۲۰۱۷ به دست آورد، سال گذشته لیستی از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی الهام‌گرفته از Millarworld را عرضه کرد. داستان Reborn که مقدمه بسیار جذابی دارد، همیشه در رأس پروژه‌هایی بوده که طرفدارانش دوست داشته‌اند به اقتباس از آن فیلمی ساخته شود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.