چندلر ریگز بازیگر The Walking Dead به سریال A Million Little Things پیوست

24 January 2019 - 12:30

چندلر ریگز (Chandler Riggs) بازیگر سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» برای بازی در نقش پی جی به سریال درام خانوادگی A Million Little Things پیوست. پی جی قرار است در چند اپیزود حضور داشته باشد و اینطور توصیف شده است: پی جی مرد جوانی است که رُم (با بازی رومانی مالکو (Romany Malco)) با او ملاقات می‌کند. پی جی مثل رُم روزهای سختی را پشت سر گذاشته و برخورد آن‌ها به طرزی معنادار است که خودشان هم ابتدا متوجه آن نمی‌شوند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ساخت و تهیه‌کنندگی اجرایی سریال A Million Little Things برعهده‌ی دی‌جی نش (DJ Nash) است. این سریال در شهر بوستون روایت شده و داستان گروهی از رفقا را دنبال می‌کند که تحت شرایطی غیرمنتظره با هم دوست شده‌اند. برخی از آن‌ها به موفقیت رسیده‌اند، بقیه در حال کشمکش با شغل و روابط اجتماعی خود هستند، اما همه‌ی آن‌ها احساس می‌کنند در زندگی دچار مشکل شده‌اند. وقتی یکی از آن‌ها به طرز غیرمنتظره‌ای می‌میرد، تلنگری به دیگران زده می‌شود تا به زندگی خود سروسامان بدهند. آن‌ها طی این مسیر متوجه می‌شوند دوستانشان کسانی هستند که می‌تواند آن‌ها را از دست خودشان نجات دهند.

آرون کپلان (Aaron Kaplan)، دینا هانر (Dana Honor) و جیمز گریفیثز (James Griffiths) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. در این سریال همچنین دیوید جیونتولی (David Giuntoli) در نقش ادی ساویل، رومانی مالکو (Romany Malco) در نقش رُم هاوارد، الیسون میلر (Allison Miller) در نقش مگی بلوم، کریستینا موزس (Christina Moses) در نقش رجینا هاوارد، کریستینا اوچوا (Christina Ochoa) در نقش اشلی مورالز، گریس پارک (Grace Park) در نقش کاترین کیم، جیمز رودی (James Roday) در نقش گری مندز، استفانی اسزوستاک (Stephanie Szostak) در نقش دلایلا دیکسون، تریستن بایون (Tristan Byon) در نقش تئو ساویل، لیزی گرین (Lizzy Greene) در نقش سوفی دیکسون و ران لیوینگستون (Ron Livingston) در نقش جان دیکسون حضور دارند.

پخش سریال A Million Little Things از ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۸ (۴ مهر ۹۷) آغاز شده است.

منبع:‌ Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.