همکاری کوین هارت با STX در دو فیلم کمدی

24 January 2019 - 13:00

درحالیکه فیلم The Upside در باکس‌آفیس از مرز ۵۰ میلیون گذشته، ستاره این فیلم، کوین هارت (Kevin Hart)، برای بازی در دو فیلم کمدی دیگر برای استودیو STXfilms قرارداد امضا کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی HartBeat Productions این دو فیلم را می‌سازد: Black Friday (جمعه سیاه) کمدی براساس داستانی نوشته دوان لا است و کمدی رمانتیک بین‌المللی که هنوز نویسنده ندارد. این بازیگر در هر دو فیلم بازی خواهد کرد.

استودیو STX با هارت و مدیر کمپانی هارت‌بیت، جان چنگ (John Cheng) بعد از همکاری با Lantern Entertainment برای توزیع The Upside صحبت کرد.

هارت دیروز در بیانیه‌ای اعلام داشت:

استودیو STX باعث موفقیت The Upside شد؛ استراتژی، عملکرد و شیوه همکاری آنها همگام با سیاست‌های هارت‌بیت پروداکشنز است. وقتی ایده ساخت این دو فیلم از سوی آن‌ها اعلام شد، بله گفتن خیلی راحت بود.

چنگ نیز افزود:

وقتی آن‌ها با من و کوین صحبت کردند، حس کردیم می‌توانیم همکاری موفقی رقم بزنیم. می‌دانستیم که طرف خلاق و عالی داریم که به ما کمک می‌کند دو فیلم خنده‌دار و اورجینال بسازیم که بتواند مخاطب جهانی داشته باشد.

آدام فوگلسون (Adam Fogelson) مدیر STXfilms اظهار داشت:

کاملا معلوم است که مخاطبین عاشق کوین هستند و دوست دارند او را در نقش‌های متفاوتی ببینند.

این سومین پروژه‌ی هارت طی هفته گذشته است. او به تازگی قراردادی با لاینزگیت برای بازی در فیلم Monopoly امضا کرده و در درام خانوادگی سونی، Fatherhood نیز ایفای نقش خواهد کرد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.