فیلم جدید رامبد جوان به نام قانون مورفی به همراه حواشی

24 January 2019 - 21:00

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، جدیدترین و آخرین اثر رامبد جوان به نام “قانون مورفی” در ژانری کمدی و اکشن ساخته شده است و از زمان ساخت تا زمان اکران و بعد از آن حواشی بسیار زیادی را به همراه داشته است. ای فیلم به کارگردانی محمد شایسته، ۱۲ دی ماه سال ۹۷ به روی پرده سینماهای کشور به نمایش در آمد و تا کنون با استقبال مخاطبان زیادی رو به رو شده است.

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

با توجه به اتفاقات پیش آمده فرخ از اداره پلیس اخراج میشود و او مجبور است با مشکلاتی در تهیه جهیزیه خواهرش و مهریه زنش دست و پنجه نرم کند. در همین وادی که او به سر میبرد، دوست او بهمن که قبلا نیز همکار وی بوده است سر و کله‌اش پیدا می‌شود. او نیز فردی پولدار است و دخترش ربوده شده است. در این حین طی تماسی بهمن از فرخ درخواست کمک می کند.

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند به ترتیب زیر است:

رامبد جوان، امیر جدیدی، امیر جعفری، سروش صحت، سیروس گرجستانی، آناهیتا درگاهی، مهسا طهماسبی، دانیال غفارزاده، ارشا اقدسی و هادی کاظمی.

ضمن این ‌که سه تا از شرکت‌کننده‌های مسابقه خنداننده‌ شو اول که در مجموعه تلویزیونی خندوانه پخش میشد نیز در این فیلم حضور دارند. محمد معتضدی، بهزاد قدیانلو و حسین شاهرخ نیا این سه بازیگر هستند.

کارگردان این اثر بعد از اکران عمومی آن مورد نقد تعداد زیادی از مخاطبان خود قرار گرفت.

رامبد جوان درباره فضای این فیلم در جواب به نقد و نظرات بینندگان و مخاطبان این طور گفته است:

قانون مورفی یک کمدی اکشن سرحال، خوش ریتم و متفاوت با آنچه بیش‌تر در سینمای ایران ساخته می‌شود است که من به عنوان کارگردان و محمد شایسته به عنوان تهیه‌کننده در کنار دیگر عوامل تولید فیلم، هرچه در توان داشتیم و بلد بودیم برای این پروژه خرج کردیم تا یک فیلم خوب به سینمای ایران و سینمادوستان تقدیم کنیم. این فیلم یک اثر کمدی و کاملا خانوادگی است و حتی به نظرم برای نوجوانان می‌تواند خیلی مناسب باشد؛ بدون اینکه خانواده‌ها بابت شوخی‌های اخلاقی و مسائلی از این قبیل نگرانی داشته باشند.

در پروسه نمایش این فیلم حواشی بسیار زیادی به وجود آمد. این فیلم که پیشتر آماده نمایش بود پس از برگزاری جلسه شورای پروانه نمایش، پروانه نمایش آن صادر شد و قرار شده بود که در پاییز امسال در سینماهای کشور اکران شود.

اما با انتشار خبر دقیق راجع به زمان اکران فیلم در اوایل دی، عوامل این فیلم تصمیم به برگزاری مراسم اکران خصووصی این فیلم گرفتند که در این شب، تولد رامبد جوان نیز بود و جشن تولدی برای این کارگردان سینما ترتیب دادند.

فیلم “قانون مورفی” اولین اکران خود را در دوشنبه سوم دی ماه سال ۹۷ در پردیس سینما گالری ملت واقع در بزرگراه نیایش همراه داشت که با حضور چهره های سرشناس بسیاری همراه بود.

در این مراسم چهره‌های بسیار بزرگی حضور پیدا کردند و در کنار رامبد جوان و همسر ایشان، نگار جواهریان، تولد وی را تبریک گفتند.

از جمله چهره‌هایی که در مراسم اکران خصوصی فیلم “قانون مورفی” حضور پیدا کردند به ترتیب زیر بوده است:

مهران مدیری، امیر جدیدی، آناهیتا درگاهی، مهرداد صدیقیان، نیما شعبان‌نژاد، نگار جواهریان، هادی کاظمی، بهروز افخمی، مرجان شیرمحمدی، حبیب رضایی، علیرضا شجاع‌نوری، مونا زندی، پیمان قاسمخانی، محسن تنابنده، علی درستکار، مازیار میری، سید علی احمدی، افسانه بایگان، فاطمه گودرزی، نسیم ادبی، کمند امیرسلیمانی،  بهزاد قدیانلو، دانیال غفارزاده، هادی کاظمی، بهروز افخمی، مرجان شیرمحمدی، مرتضی شایسته، محمدرضا شهیدی‌فرد و همچنین تمامی دست‌اندرکاران و استند آپ کمدین‌های مجموعه تلویزیونی خندوانه و همچنین مهمان‌های دیگر.

و دیگر مهمان ویژه این مراسم محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود که به تماشای فیلم نشست.

در ابتدا این فیلم که قرار بود چهارشنبه ۵ دی ماه به اکران عمومی در بیاید، با اقدامی عجیب و اخباری جالب روز دوشنبه ۳ دی ماه اعلام شد در جلسه شورای صنفی اکران قرارداد این فیلم ثبت نشد و چند روزی زمان برد تا زمان اکران دقیق این فیلم بعد از منتفی شدن روز مقرر، مشخص شود.

در حال حاضر هم این فیلم روی پرده سینماهای کشور در حال نمایش است.

در ادامه می‌توانید عکس‌های اکران خصوصی فیلم جدید “قانون مورفی” به کارگردانی رامبد جوان را ببینید.

عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه بندی

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.