شبکه CW اسپین‌آف سریال Riverdale و Jane را سفارش داد

24 January 2019 - 20:30

شبکه CW چهار پایلوت جدید سفارش داده که از این میان می‌توان به اسپین‌آف Jane the Virgin و Riverdale و اقتباس‌های Nancy Drew و Lost Boys اشاره کرد. اسپین‌آف Jane the Virgin که در ماه دسامبر اعلام شد عنوان Jane the Novela دارد، توسط والنتینا گارزا (Valentina Garza) نوشته شده است و بعنوان مجموعه‌ آنتولوژی توصیف شده که داستانی براساس رمان‌های جین ویلانوا است. فصل اول در Napa Valley Vineyard ساخته خواهد شد، جاییکه رازهای خانوادگی برای مدت طولانی مخفی نمی‌مانند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

رودریگز تهیه‌کننده اجرایی کار به همراه جنی اسنایدر ارمن (Jennie Snyder Urman) و جوانا کلین (Joanna Klein)، امیلی گیپسون (Emily Gipson)، بن سیلورمن (Ben Silverman)، جورج گرانیر (George Granier) و گری پیرل (Gary Pearl) است. برد سیلبرلینگ (Brad Silberling) کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی است.

اسپین‌آف Riverdale درام موزیکالی درباره چهار شخصیت برجسته آرچی است که دوست دارند هنرمند و ستاره‌های برادوی در نیویورک سیتی باشند. شورانر Riverdale، رابرت آگویر-ساکاسا (Robert Aguirre-Sacasa) این پایلوت را به همراه مایکل گراسی (Michael Grassi) می‌نویسد. گرگ برلانتی (Greg Berlanti) و سارا اسکرکتر (Sarah Schechter) تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. استودیو این فیلم تلویزیون برادران وارنر است.

اقتباس Lost Boys که ساخت آن اولین بار در ماه اوت اعلام شد، دنباله فیلم ۱۹۸۷ است و درباره دو برادری است که بعد از نقل مکان با مادرشان به سنتا کارلا، خود را در قلمرو خون‌آشام‌ها می‌بینند. هیتر میچل (Heather Mitchell) فیلم‌نامه این سریال را نوشته است. سریال Lost Boys را راب توماس (Rob Thomas) می‌سازد. دن ایتریج (Dan Etheridge) و دنیل استاکدیک (Danielle Stokdyk) و بیل بیندلی (Bill Bindley) و مایک کارز (Mike Karz) دیگر تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

سرانجام، مینی‌سریال Nancy Drew که در ماه سپتامبر اعلام شد، با اقتباس از رمان‌های مرموز به قلم نوگا لندو (Noga Landau) ساخته می‌شود. این پروژه درباره نانسی درو ۱۸ ساله است: نانسی فکر می‌کرد به دانشگاه می‌رود و از خانه راحت می‌شود اما وقتی تراژدی خانوادگی‌اش یک سال دیگر او را عقب انداخت، وارد تحقیق درباره قتل شد و رازهایی را کشف کرد که عمیق‌تر از آنچه بودند که فکر می‌کرد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.