چارلز برنت فیلم Steal Away با موضوع بردگان را برای آمازون کارگردانی می‌کند

24 January 2019 - 22:00

استودیوی آمازون چارلز برنت (Charles Burnett) را برای کارگردانی فیلم درام بردگی Steal Away انتخاب کرده است. این فیلم داستان سرقت و فرار رابرت اسمالز را روایت می‌کند که یک برده در سال ۱۸۶۲ در شهر چارلستون ایالت کارولینای جنوبی بوده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آکادمی اسکار در سال ۲۰۱۸ به دلیل مشارکت برنت در صنعت فیلم و فرهنگ آمریکا جایزه‌ی اسکار افتخاری را به او اهدا کرد. دو تا از فیلم‌های او – Killer of Sheep «قاتل گوسفند» و To Sleep with Anger «خوابیدن با خشم» – در کتابخانه‌ی ملی فیلم آمریکا نگهداری می‌شوند.

طی جنگ داخلی، اسمالز یکی از بردگان در کشتی CSS Planter متعلق به متفقین بود. وقتی سه کاپیتان کشتی در آنجا حضور نداشتند، او یونیفرم کاپیتان را پوشید و این کشتی را طی گذر از پنج قلعه هدایت کرد و آن را از طریق اقیانوس اطلس به ارتش متحدین رساند.

پس از جنگ داخلی، اسمالز به محل زندگی خودش در بوفورت رفت و به یک سیاستمدار تبدیل شد و به عنوان یکی از نمایندگان جمهوری خواه انتخاب شد. اسمالز همچنین قانونی را پایه‌گذاری کرد که کارولینای جنوبی را به اولین ایالتی تبدیل کرد که مدارس عمومی رایگان را در ایالات متحده به راه انداخت. او همچنین حزب جمهوری خواه کارولینای جنوبی را پایه‌گذاری کرد.

کاتی چاب (Cotty Chubb) و جرج پلاموندن (George Plamondon) تهیه‌کنندگان فیلم هستند. فیلمنامه‌ی این فیلم توسط اندی فروامکه (Andy Froemke) نوشته شده است.

منبع:‌ Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.